Re: Prijs vergelijk 2012 (Seaworld, Aquatica en Busch Gardens)
ik heb mail terug gehad dat het geregeld kan worden en dat ze dan de evouchers per post kunnen opsturen . ik ga vragen of ze de evoucher wil mailen want aangezien het bedrag ruim de grens van 22 en 150 euro overgaat ivm douane en ik geen idee heb of dit soort dingen ook voor invoerrechten in aanmerking komen heb ik geen zin in een vette douanerekening . wordt vervolgd dus
Ze hebben dus wat veranderd in hun online bestelpagina sinds eind 2011, want toen was het nog gewoon mogelijk.
Hier ook een mail naar Seaworld gestuurd, ben benieuwd, als het echt niet mogelijk is, dan bestel ik de kaart daar wel online, dat zou immers geen probleem zijn.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
gudu
ik heb mail terug gehad dat het geregeld kan worden en dat ze dan de evouchers per post kunnen opsturen . ik ga vragen of ze de evoucher wil mailen want aangezien het bedrag ruim de grens van 22 en 150 euro overgaat ivm douane en ik geen idee heb of dit soort dingen ook voor invoerrechten in aanmerking komen heb ik geen zin in een vette douanerekening . wordt vervolgd dus
Hoi, heb je een link gekregen om het te 'regelen'?
De tijd tikt door....
nee gewoon onderstaande mail van een medewerker.
Citaat:
Thank you for your question for Sesame Place.
I will be happy to assist you in the purchasing of 2013 Super Grover Season Passes for you and your family. The transaction can be done manually here at Sesame Place. I will need the name, date of birth and gender of each family member you would like to purchase a pass for. If you would like to email this information to me, I will be happy to have the passes processed and sent to you We will need to make arrangements to speak in order to secure payment by credit card for the 2013 Season Passes. The 25% off offer is valid through December 31, 2012. I will return to the office on Thursday, December 27, 2012 and can have the passes processed and printed that day. There will be a $20 Shipping and Handling Fee to send the passes to you by Federal Express If you have any other questions please reply to this email at your earliest convenience . Have a wonderful holiday season and Happy New Year!
geen idee hoe de betaling straks verloopt maar neem aan dat het goedkomt . ik had binnen 4 uur bericht van ze terug. ik wil dus de evoucher per mail ivm douanekosten
ik pb je even haar emailadres maar ze is er dus pas donderdag er weer
Het kan ook op een andere manier, ik had net reactie via de email, en kreeg een nieuwe link gestuurd, vandaar heb ik de bestelling gedaan, en geen foutmelding gehad, de e-vouchers heb ik al in mijn mailbox en netjes uitgeprint, nu nog wachten tot april.
zou fijn zijn als je de link hier kan neerzetten voor oa mij en anderen :up:
ooo helemaal vergeten, komt ie:
http://seaworldparks.com/seaworld-or...lPassesTourist
laat even horen als die bij de andere ook werkt.
ritchie ik heb je ook even gepbed maar dit is de link naar de jaarkaart voor een 3 parken pas ( busch garden, seaworld en aquatica) die ook nog eens 70 dollar duurder is . bij sesame place krijg je ook toegang tot het waterpark bij busch garden erbij .
Naja, ik neem aan dat de quote gaat over :http://www.sesameplace.com/sesame2/u..._pass_web2.pdf ?
Maar dan heb je geen gratis parkeren bij Busch Gardens, Aquatica en Seaworld Orlando, echter alleen bij Sesame Place.
Ach... nu weet men tenminste ook dat er een werkende link bestaat voor Aquatica/Busch Gardens en Seaworld.
ja het gratis parkeren bij alle 4 de florida parken ( busch garden , adventure island , seaworld en aquatica) zit bij de jaarkaart van sesame place er ook bij , net als 10% korting op aankopen , zie statements eerder op pagina 4 . vandaar dat ik het een hele goede deal vind. geeft verder niet maar wel even om het duidelijk te maken dat het 2 verschillende jaarpassen zijn. ik koop 3 jaarpassen voor sesameplace omdat we heel graag ook eens naar adventure island willen en dat scheelt dan 210 dollar met jouw link , dat is fors prijsverschil