Als je naar Miami wil vliegen en het niet uitmaakt vanwaar je vertrekt is dat een heel mooi prijsje.
Afdrukvoorbeeld
Als je naar Miami wil vliegen en het niet uitmaakt vanwaar je vertrekt is dat een heel mooi prijsje.
We hebben geboekt :smile:
Geboekt bij: ebookers
d.d.: 17-06-2012
Periode : 28 December t/m 11 januari 2013
Route: Amsterdam - LHR - MIAMI (MIA) vice versa
Maatschappij: BA
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: €1667,- incl Auto ALAMO Economy 15 dgn
Onze eerder geboekte rechtstreekse vlucht met de KLM (incl auto) konden we zonder problemen bij ebookers annuleren.
Zeer goede service en vriendelijk geholpen!! Bedrag binnen 5 werkdagen retour.
*****De warme douche voor ebookers:D******
Leuk detail:
De prijs (1667) is exact gelijk aan de prijs die we destijds bij boeken betaalden voor de ticket en auto met de KLM!!=D>
Jammer van de directe vlucht maar met BA hebben we hele goede ervaringen. En de prijs lijkt me niet verkeerd.
Geboekt bij: Aer Lingus
d.d.: 19 juni
Periode : 27 april t/m 11 mei 2013
Route: Amsterdam - Dublin - Orlando (MCO) vice versa
Maatschappij: Aer Lingus
Aantal Personen: 4
Totaalprijs: €2560 all in
toch nog een vraag : ik heb helemaal geen paspoortnr's in moeten vullen en
ook staat nergens op de bevestiging de geboorte data's vermeld ?
vraagt Aer Lingus dit later ?
Schil, dan zitten we dus op dezelfde vlucht. Zag in de bevestiging ook de geboortedate niet terug. Paspoortnummera voer je pas in bij het inchecken.
@ Tini , dank je . ik dacht dat je dat altijd bij het boeken ook moest invoeren.
heb je weer dezelfde villa als de laatste keer geboekt ?
Je kunt bij AL via je boekingsnummer je APIS (pasp.# geb. datum etc.) al wel vast invullen. Doe je dit niet dan krijg je een week tevoren een mail om dat te doen.
Bij het inchecken kan dit niet, want je kunt met AL niet online inchecken vanaf A'dam, althans op dit moment nog niet.
Maar je wordt door AL over van alles op de hoogte gehouden via de mail.
Schil, wij hebben inderdaad weer dezelfde villa. Bevalt erg goed, rustige wijk en dichtbij alle parken. Restaurants zowat om de hoek, wat wil je nog meer.
Gerrit, paspoort invoeren doe ik nog maar niet. We moeten nog nieuwen aanvragen. Geboortedata moesten bij het boeken wel worden ingevuld maar die zie je niet terug op de bevestiging.
Die zul je dan toch weer moeten invoeren in de APIS, maar dat kan nog zat.
Denk je ook nog aan een nieuwe ESTA, zowiezo dan verlopen voor jullie, maar met nieuwe paspoorten helemaal.
Maar ook daar krijg je van AL een kattebelletje van.
Ja, weet dat we nieuwe ESTA moeten hebben. Paspoorten eind dit jaar verlopen. Als we die hebben doen we ook de ESTA. Hebben nog even tojd.
Voor de paasvakantie zijn er tickets voor rond de 550 euro op chaser.nl en budgetair.nl (met goede tijden ;-) )