Heb je ook een link voor ons?
Afdrukvoorbeeld
Heb je ook een link voor ons?
Staat al dagen in mijn blog ;-)
www.floridarlings.blogspot.com
Er zijn via sites als VRBO en Homeaway veel van dit soort adressen te vinden.
Ik heb er toen volgens mij 4 of 5 gemaild en kreeg binnen 24 u van allemaal antwoord.
Ik heb gekozen voor de apprt. waar al (goede) reviews van op de site stonden.
Oei, klinkt goed!
Ja, wij willen een volgende trip ook naar Miami...
Dit is een openbaar forum en velen lezen mee, ook op topics waar men op dit moment nog niks aan heeft maar wel voor een volgende trip.
Dan willen we graag de tips ook openbaar, merci beaucoup #-o
btw, hier is de link: http://www.vrbo.com/262394
Die man gaat het druk krijgen .... ;)
Ik zal na ons verblijf daar sowieso even een berichtje plaatsen hier, hoe het geweest is. Dat wordt dan begin april ergens en anders in mijn blog, tijdens ons weekend daar.
Wie heeft er ervaring met het huren van een villa via een particulier? Ik wil graag een villa huren ipv een hotel in miami, maar kan er via de reisgidsen niet veel vinden, maar wel zelf online via bijvoorbeeld homelidays waar particulieren een woning aanbieden. Maar ik twijfel zo over de betrouwbaarheid, niet dat ik straks "redt mijn vakantie" moet bellen omdat de villa niet bestaat.
Wie heeft er tips voor het huren van een villa of ruime condo voor 4 volwassen. en uiteraard niet te gek duur want er staan woningen bij waar ze gerust 2700 euro per week voor vragen maar dat vind ik een beetje te gek.
Kijk eens op www.homeaway.com
Daar staan genoeg villa's met veel reviews. Misschien dat dat je wat meer vertrouwen geeft.
Er zijn trouwens ook genoeg hotels die 2-slaapkamer suites aanbieden.
In januari-februari-maart vragen villa eigenaren vaak een minimaal verblijf van een maand omdat dan de snowbirds uit canada afdalen naar zonniger oorden.
oke bedankt... heb je hier zelf ook ervaring mee of iemand anders?
Wij huurden alleen de eerste keer niet privé en omdat het toen was tegen gevallen huren we sindsdien via particulieren en altijd zonder problemen.
Via Homeaway is het mogelijk je te verzekeren voor de Carefree Rental Guarantee:
http://www.homeaway.com/info/securit...ction-Products