Re: Reisbescheiden: Vliegtickets, vouchers, ESTA & APIS-formulieren, etc
En nog een andere om voor uit te kijken, een SSSS op je Boarding Pass.
http://fantasai.inkedblade.net/weblo.../ssss/ssss.jpg
Ja hoor die hebben we al gehad. Wisten ook niet wat dat betekende.Werden uit een lange rij geplukt en mochten door lopen. We dachten o fijn hoeven we niet zo lang te wachten. SSSS Super Snelle C(S)heck Service:lol: Tuurlijk hoe konden we ook zo dom zijn:oops: Na een persoonlijke bodycheck mochten we weer uit het glazen bakje en doorlopen. Ging vlugger als in de rij te staan wachten maar kan me voorstellen dat het soms veeeeel langer kan duren.
Marita
even een vraagje over het invullen van het esta-formulier, ik ga samen met lief 29 aug. naar de zon en nu neem ik aan dat ik op het esta-formulier als Marital-status De- Facto/ common law moet invullen? Ik heb ook aangevinkt dat vriendlief meereist, krijg je er dan gelijk nog zo een esta-formulier erachteraan wat hij kan invullen of moet ik dat tweede formulier ook voor mezelf invullen? lijkt me niet, maar wil het toch even zeker weten:)
Iemand hier soms ervaring mee?
Romina
Kan je vraag even niet thuisbrengen, maar waarom neem je niet het Nederlands-talige formulier met dito handleiding?
http://www.cbp.gov/linkhandler/cgov/...2010_dutch.pdf
https://esta.cbp.dhs.gov/esta/applic...execution=e2s1
Ik heb bij mijn weten nog nooit mijn huwelijkse staat hoeven in te vullen op een ESTA formulier, en afgelopen week ook niet gezien bij onze reisgenoten, waarbij ik over de schouder heb meegekeken.
ESTA is een puur persoonlijk toestemmingsformulier om te mogen vliegen richting de US. Wel wordt aan het eind, na de toestemming EN betaling gevraagd of je nog een formulier wil invullen.
En het invullen is totaal in het Nederlands, dus de door jouw genoemde kreten zul je niet zien. Hier staat het voorbeeld wat je moet invullen.
Ik hoop niet dat je het door zo'n overbodig hulpbureau laat invullen, Da's geld weg gooien.
Mede daarom kon ik de vraag ook niet thuisbrengen.
Knaapje
Toen zweeg de spreker/vraagsteller stil.
Knaapje
Gewoon de verkeerde site te pakken. Weer zo'n website die geld vraagt voor de service dat zij ESTA voor je verzorgen. De juiste site staat hierboven in een bericht van knaapje.
Kan zijn.
Jammer, dat de vraagsteller sinds haar vraag wel op dit forum is geweest, maar verder geen interesse schijnt te tonen.
Knaapje
Da's zo moeilijk te beoordelen vanachter je pc'tje. :-k Ieder forumlid gaat weer anders om met de info.
Geduld is een schone zaak.
(en als je de topicstarter hierover iets wilt vragen of zeggen, dan graag per pb, want dit is off topic!)