Ik kreeg gister een erg scherpe aanbieding voor de voorjaarsvakantie van American Vacations, ik zal hem even posten:
Vertrek 19/2: AMS - TPA
Retour 26/2: TPA - AMS
€495 PP
Afdrukvoorbeeld
Ik kreeg gister een erg scherpe aanbieding voor de voorjaarsvakantie van American Vacations, ik zal hem even posten:
Vertrek 19/2: AMS - TPA
Retour 26/2: TPA - AMS
€495 PP
Wij gaan eerst ene paar dagen naar new York, dan plakken we er nog n weekje Florida aan. Ik heb binnenlandse vluchten gevonden (naar Orlando) varierend van 70 eoro tot 120 euro. Weten jullie wat een gangbare prijs is? Overiegsn ga ik denk ik bij Aer Lingus boeken, voor ons gunsitg aanegzoen we over JFK gaan.
@corrus;
Ik heb Kayak afgespeurd en Connections.be en Schiphol.nl en nog heel veel meer sites en nog steeds niet zo'n lage prijs tegen gekomen... Zij maken volgens mij gebruik van de KVS tool om tickets te zoeken, ik weet niet de manier hoe Kayak en al die grote sites (allemaal Orbitz.com) werken...
Wij hebben ook weer geboekt!\\:D/
€350 meer kwijt dan de afgelopen meivakantie :-?
Geboekt bij: Goleif.com
d.d.: 30 juni
Periode : 22 april retour 6 mei 2011..
Route: AMS-MCO (via EWR) MCO-AMS (via IAD)
Maatschappij: Continental/United
Aantal Personen: 2 volwassenen, 2 kinderen
Totaalprijs: €2.343
@meelezer;
Dan kun je m.i. beter een vlucht naar Orlando boeken met een stopover in New York.
Bij Delta bijv., die vliegen "via" JFK. Dan heb je één vlucht v.v. voor één prijs en hoef je niet zelf een binnenlandse vlucht te regelen.
En denk er aan dat er voor binnenlandse vluchten ook al geld voor de eerste koffer wordt gevraagd ($20,- bij Delta) terwijl voor een vlucht zoals Ta2 Gerrit aangeeft die extra kosten niet worden gerekend.
Ik heb tickets voor 1223 euro Amsterdam - Miami met een lange stopover in New York (bespaart de kosten van een binnenlandse vlucht , dank je Gerrit ) dus ben ik redelijk goed uit zonder die kosten erbij.
Wij zijn van plan om volgend jaar in mei naar Orlando (en van Miami terug te vliegen) te gaan. Het worden waarschijnlijk zo'n 3 weken (met 2 volwassenen en 2 kinderen). Datum maakt ons helemaal niet uit (mag ook nog april zijn), we zijn nog niet gebonden aan vakanties.
Wat is de beste (lees: goedkoopste) manier om te boeken? Moet ik gewoon eens alle datums nagaan en kijken wanneer je het goedkoopste kunt vliegen of is er een minder omslachtige manier?
Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties!
Ook ben ik benieuwd hoe jullie achter die superaanbiedingen komen (300 en nog wat voor een retour). Staan jullie ingeschreven op een mailinglijst?
Goedkope tickets komen niet aanwaaien, het kost je wat tijd om de ontwikkelingen op diverse sites te volgen. Verder kan het geen kwaad om, daar waar mogelijk, de techniek het werk voor je te laten doen. Dat betekent inderdaad dat je je via de mailinglist op de hoogte laat houden. Kayak stuurt, als je dat wilt, dagelijks nieuwe prijzen. Connections heeft een nieuwsbrief. De grote bekende leveranciers hebben regelmatig aanbiedingen, soms in combi met auto of accomodatie. Ook de maatschappijen zelf hebben soms mooie aanbiedingen.
Verder is het forum een belangrijke informatiebron. Ticketprijzen van 300 euro en nog wat naar Florida komen helaas al een poosje niet meer voor........
vorig jaar hadden we deze gevonden bij connections, ik blijf er nu ook op hopen 8-)
vertrek 29-04-2010
terugkomst 14-5-2010
2 volwassenen / 2 kind 4 en 7 jaar
delta
brussel - atlanta / atlanta - miami
miami - atlanta / atlanta - brussel
totaalprijs 1480.-