Re: Zijn de waterparken bepaalde dagen/weken gesloten?
In november kun je nog best last hebben van het weer in een waterpark maar daardoor zou ik me zeker niet alten tegenhouden.
De waterparken zijn rond die periode afwisselend gesloten voor rehab zoals Michael al schreef.
Daarnaast is er kans dat een waterpark gesloten wordt vanwege weersomstandigheden en dan moet je denken aan onweer.
Als er onweer is dan wordt een waterpark gesloten (de zwembaden en slides, niet de restaurants) voor een bepaalde tijd ik geloof dat er 30 minuten tussen laatste donder/flits zit en opening van de baden.
Hier kun je last van ehbben maar nogmaals ik zou gewoon gaan!!
Het water is verwarmd dus qua temperatuur hoef je je geen zorgen te maken....
Re: Waterparken: Typhoon Lagoon vs Blizzard Beach.
Zie dat deze thread al jaaaren niet meer gebruikt is ;-)
Omdat we beide waterparken ontzettend leuk vinden (Wet 'n Wild vinden we een stuk minder) en we dit keer niet van plan zijn om de "normale" Disney parken te bezoeken (okee...shoot me ;-)) heb ik een wellicht voordelige optie gevonden.
Een los dagbezoekje kost $52 p.p. dus dat hakt er lekker in. Nu vond ik op internet (www.disney.com) ook een annual pass voor $99.50 (ex tax) die alleen telefonisch of aan het loket bij de waterparken te koop is. Als dit werkelijk zo is dan lijkt me dat een heel voordelige optie.....
Heeft iemand hier ervaring mee?
John
Ik ben wel benieuwd naar het antwoord op deze vraag.
Iemand inmiddels ervaring??
Kun je mij zeggen waar exact je het gevonden hebt op de site?
Die pas wordt hier ook genoemd: http://disneyworld.disney.go.com/flo...ickets-passes/ onder het kopje 'Other tickets'. Ik zie bij deze tickets nergens de opmerking dat het enkel voor inwoners van Florida is.
http://img406.imageshack.us/img406/2...0119134212.png
Je kunt de jaarkaart inderdaad gewoon kopen. Is ook in het WDW ticketstopic al eens aan de orde geweest. Leuke bijkomstigheid: losse waterpark kaarten kopen is voordeliger dan een Disney jaarkaart inclusief de waterparken aanschaffen. Vergelijk altijd de voorwaarden en de actuele prijzen op de Disney site.
kLOPT, maar als je die beide los koopt, dan heb je volgens mij geen gratis parkeren bij de parken, toch ?
Parkeren bij de Waterparken is gratis. En parkeren bij de themaparken is bij de Annual Paas inbegrepen. Niks aan het handje hoor!
Edit: alleen als je ook naar Disney Quest en ESPN WW of Sports wil, dan is een Premium Pass weer voordeliger......
Kaartjes Disney Blizzard Beach verschil in prijs
Ik ben eens gaan zoeken om, vooraf, kaartjes te gaan kopen voor Disney Blizzard Beach.
Op de site van Orlandofuntickets.com kosten dagkaarten $48,95 terwijl ze op de site van Disney $89 (!) kosten. Bijna het dubbele dus!!
Is het betrouwbaar om kaartjes te kopen via Orlandofuntickets.com te kopen (of welke andere discount-site dan ook) of hebben jullie ervaring met aanbieders van goedkope kaartjes? Vind het verschil wel erg groot!
Re: Kaartjes Disney Blizzard Beach verschil in prijs
Dagkaarten voor Blizzard Beach kun je niet online bij Disney kopen, enkel aan het loket.
Die $89 is voor de andere Disney-parken.
Los kaartje voor een waterpark kost bij Disney zelf $ 55.38.