Re: Vliegtickets voor 2010
Ik ben op moment aan het kijken voor vliegtickets voor juli, augustus 2010. maar met martinair rechtstreeks kom ik bijna uit op 1000 euro p.p.
en tickets met een tussenstop rond 800 euro p.p uit.
Weet iemand bij welke maatschappijen dat goekoper kan?
Alvast bedankt :)
Ik ben deze zomer met Lufthansa naar Orlando gevlogen. Via de site van Lufthansa kun je al weer boeken voor juli en augustus 2010. Ik zie dat de prijzen dezelfde zijn als dit jaar. Misschien is dat een indicatie voor wat de prijzen bij de andere aanbieders zullen zijn.
Toevallig heb ik gisteren ook even gekeken op de site van Lufthansa en ik kwam uit op tickets voor meer dan 800 Euro. Kan dat kloppen?
Is dat normaal voor augustus?
We hebben de data nog niet vast staan maar wrschlk wordt t zo rond 14 aug vertrekken en rond 28 aug terug.
mrloes
Ik heb via Lufthansa even uitgerekend wat dit voor mijn gezin zou kosten : 3 volwassenen + 1 kind, resultaat € 4.398,32. (za 31.07- wo 18.08)
Ik weet niet meer precies op welke site, maar daar ben ik al bedragen van ca €3.200 tegengekomen.
En indien ik mijn geduld kan bewaren, dan ben ik ervan overtuigd dat ik voor ca €2.500 mijn vliegtickets kan aankopen.
Afgelopen jaar, eind april begin mei, kon je via Connection voor dit bedrag vliegen vanaf Brussel, met United en American Airlines.
Met Delta was je €2.700 kwijt.
Saluukes
Ik heb het even nagekeken op de Lufthansa site en het klopt wat je hebt uitgerekend. Het verschilt nogal per datum. In mijn geval (19-7-2010 tot 11-08-2010, 4 volwassenen) zou ik €3944 kwijt zijn.
De tarieven voor april en mei zijn uiteraard heel anders dan in juli en augustus. In deze periode ga je echt geen tickets vinden met een prijs van €2.500 voor 3 volwassenen en 1 kind.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
rob gertsen
De tarieven voor april en mei zijn uiteraard heel anders dan in juli en augustus. In deze periode ga je echt geen tickets vinden met een prijs van €2.500 voor 3 volwassenen en 1 kind.
Ik bedoel : Toen ik eind april/begin mei '09 op de site van connections en terminala keek, waren de prijzen voor de periode eind juli/begin augustus wel degelijk de bedragen die ik hierboven vernoemd heb. Bij connections werd dit ondergebracht in 'lentepromoties'. En deze prijzen waren gedurende enkele weken te boeken.
Ik ben nl sinds maart '09 de prijzen intensief aan het volgen.
Saluukes
Vanaf 17 augustus is het low season en daardoor voor € 494,- p.p. te boeken.
Wij zijn dit jaar in juli naar San Francisco (over het algemeen een stuk duurder dan Florida) gevlogen voor nog geen € 2.800 voor 4 volwassenen en 1 kind. Als connections in januari weer komt met actietarieven dan denk ik dat € 2.500 voor 3 volwassenen en een kind best mogelijk zou moeten zijn. Maar ja, het blijft afwachten of er weer van die waanzinnige aanbiedingen komen.
Hoogseizoen vwb ticketprijzen start zo rond begin juli, kan per maatschappij variëren, de prijzen zakken weer zo rond 17/18 augustus.
Op dit moment is dat bijv. goed te zien bij American Estates, waar al wat prijzen ((nog weinig hoor) bekend zijn voor 2010.
Mensen die in de schoolvakantie moeten gaan kunnen soms nog voordeel halen uit het feit dat zij óf vroeg kunnen boeken (1e periode) of laat (3e periode).
De ticketprijzen voor juli/aug 2010 beginnen nu en de komende weken/maanden bekend te worden. Verder kunnen er het gehele jaar door "speciale akties" voorbij komen, van de luchtvaartmaatschappijen zelf of touroperators/reisbureaus.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
brutus
bedoel je dan 17 augustus 2010. zo ja waar kan ik zo'n prijs verwachten?
http://www.americanestates.nl/ onder het tablad vluchten.
Groet Michael.