dichtbij een mall dus :) zeker s'avonds (weekends) stikt het daar van de jeugd mits een naastliggende AMC :)
Afdrukvoorbeeld
dichtbij een mall dus :) zeker s'avonds (weekends) stikt het daar van de jeugd mits een naastliggende AMC :)
Hoe oud zijn de pubers, want uitgaan in Amerika vereist een rijbewijs en dat je minimaal 18 jaar oud bent om uit te kunnen gaan....
Ik zou gaan voor een villa in een community waar je ook een clubhuis bij zit zoals de eerder aangeraade Windsor Hills, maar ook Windsor Palms heeft er 1 en er zijn er meerdere.
Maar het uitgaan en stappen is in Amerika erg anders dan in Nederland....
We zitten erover te denken om in maart weer naar Florida te gaan.
(jaja we zijn net terug, ik weet het haha)
Nu zit ik te zoeken op villa's en kwam ik Corner Hill tegen. Ze staan op Dreizen en hebben een vernieuwing ondergaan zeggen ze met nieuwe meubels en tv.
www.floridafun.nl is hun site.
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Ik zie namelijk dat er zo goed als niemand nog bij hen geboekt heeft, terwijl er heel veel villa's al wel volzitten in maart.
Verder heb ik ook gekeken naar Four Corners Serengeti, http://www.orlandovillas.com/florida...ental-901.aspx
Een zeer luxe en mooie villa, maar ja, het scheelt op 11 dagen ong 120 euro pp (we gaan met zn 4en) met de Corner Hill. Die kost 65 euro per nacht, en de Serengeti ong 100 euro. Scheelt nogal.
Hopelijk kan iemand me wat meer vertellen :D
Even een edit: ik zag volgens mij dat de eigenaar, Cees, van Corner Hill, hier een lid is... Kent iemand hem, of Cees, ben je er zelf?
Heeft iemand wel eens iets gehuurd via www.holiday-rentals.co.uk? En wat zijn de ervaringen? Ben voornemens om er eind december (ja, we zijn net het nieuwe jaar in...) een bungalow te huren.
Iemand voors en tegens om het daar te huren? Ben benieuwd!
Hoi Svenehans,
De villas die zij aanbieden worden o.a. ook aangeboden op www.vrbo.com dus dat zal allemaal wel in orde zijn.
Ik heb deze villa in september even bekeken : http://www.holiday-rentals.co.uk/p130219 toen we een avondje op bezoek waren bij mede-forummers en dat was inderdaad een hele mooie villa.
In juni gaan wij ook naar een villa op Sandy Ridge overigens.
Groetjes,
Petra & Pieter
Hoi,
Die villa's worden inderdaad ook vaak op andere sites aangeboden.
Ook wij hebben voor de volgende keer een villa via één van die sites gehuurd, tenminste, contact met de eigenaar opgenomen via één van die sites.
Over 2 weken gaan we naar Lanzarote en die villa hebben wij wel via holiday-rentals gehuurd. Tot nu toe gaat alles perfect, lage Pond en een heel fijn e-mail contact met de eigenaren. Maar ja, dat op zich zegt natuurlijk niks over de site holiday-rentals.
Tip : als je de naam of namen van de eigenaar kopieert en plakt in google met daarbij de plaatsnaam van de villa kom je negen van de tien keer uit op andere sites van dezelfde villa. Zo kun je zien of ze op meer sites ingeschreven staan. Soms vind ik op die manier hun eigen site met meer info en foto's.
;) dat trucje heb ik inderdaad de laatste weken veel toegepast, en dan zag ik ook vaak dat de prijs van dezelfde villa per site ook nog een verschilde.
Veel eigenaren bieden ook een 'special rate by renting 3 weeks or more' maar daar moet je goed mee oppassen.
Ik heb veel eigenaren die zo'n aanbieding hadden een mail gestuurd en kreeg per kerende mail de prijs door
en die was niet bepaald goedkoop, zeg maar rustig heel duur. Ondanks dat de weekprijs $750 was.
En dat waren ook nog low-season prijzen. Deze kwam op $3000 voor 3 weken begin juni : http://www.mickeys-sunrise-villa.com/
Goed rondshoppen dus, maar wij zijn inmiddels geslaagd :-P
Groetjes,
Petra & Pieter
Hartelijk dank voor jullie reacties en tips! Het oog is gevallen op Palm Key aan de US 27, maar dan een bungalow. Heb gegoogled en inderdaad vaker gevonden, maar (helaas) geen eigen website. Aangezien we met 3 personen gaan, is een bungalow ruimschoots voldoende. We zijn afgelopen oktober ook daar geweest. OK, het is misschien ietwat overal vandaan, maar alles is wel goed bereikbaar. De bungalow is me aangeboden voor 800$ voor 2 weken (kerst/ oud&nieuw)of € 588; lijkt mij overigens een gunstige koers.
Bij de meeste verhuurders komt de prijs voor de huur van 5 dagen uit op hetzelfde bedrag als voor 7 dagen. Je zou dus ook gewoon kunnen overwegen om een week te huren, en gewoon later te koemn of eerder weg te gaan. 't Is maar een optie.