Dank je wel, duidelijk!
Afdrukvoorbeeld
Dank je wel, duidelijk!
Er zijn 24 stoelen in World Traveler Plus (Premium Economy) en de raamrijen zijn 2 stuks...
en 4 stoelen in de middenrij.
Deze stoelen hebben een pitch van 38 inch t.o.v. de gewone Economy (World Traveler) die 31 inch heeft. ook zijn ze een inch dan de standaard stoelen.
Een ander pluspunt is dat je in de World Traveler Plus klasse ook andere maaltijden krijgt, wat bij de andere airlines beslist niet het geval is.
Bij British Airways is de World Traveler Plus een echte boekingsklasse, bij de andere airlines een stoel optie.
Wij vliegen weer met BA.
Nu hebben wij dit ook een paar jaar geleden gedaan: Amsterdam -> Gatwick -> Orlando.
Wat wij raar vonden was, dat we in Orlando alleen nog maar immigratiedienst hadden, en daarna onze koffers al konden ophalen, dus geen verkleedpartij (schoenen uit e.d.) bij de douane.
Is dat normaal ??
fijn toch!! wij denken er ook over om met BA te vliegen dit jaar. Wij hebben nog geen tickets maar dat komt.
Dat lijkt me wel normaal. Als Orlando je POE is in de US en je verlaat daar het vliegveld is er geen controle meer nodig. Als je ergens anders aankomt (Washington/Chicago/Newark etc.) en je vliegt nog weer door naar bijv. Orlando, dan verlaat je na Immigrations & Customs als het ware het vliegveld en moet je voor je verdere vlucht het vliegveld weer betreden, dus langs de security, en de hele procedure van schoenen, riem, laptop enzovoorts ondergaan. Of je moet een TSA precheck hebben, dan is het wat minder streng.
Het is eigenlijk hetzelfde als dat je in Orlando weer vertrekt, dan krijg je ook diezelfde controle, maar in Amsterdam mag je na paspoort en douane zo doorlopen.
Dank je wel Ta2 Gerrit, duidelijk verhaal.
Maar vorig jaar op SFB met rechtstreeks Arke hadden we wel security
Bij AANKOMST op SFB?
Was SFB je eindbestemming of ging je door naar MIA
Geen idee, mijn eindbestemming was SFB
Dus bij AANKOMST op SFB moest jij door de veiligheidscheck (schoenen uit ect) op SFB?
Kijk ik niet van op. Hebben wij op onze eindbestemming MCO ook al twee keer meegemaakt. Stomverbaasd natuurlijk, maar gewoon slaafs meewerken en dan loopt het vanzelf. Was volgens mij nog toen Martinair op Orlando vloog.