Dit lijkt mij wat je nodig hebt:
http://www.betterbidding.com/index.p...&page=calendar
Hier staan de "stars", prijzen, hotelnaam en data staan.
Inderdaad beter dan bij priceline
Knaapje
Afdrukvoorbeeld
Dit lijkt mij wat je nodig hebt:
http://www.betterbidding.com/index.p...&page=calendar
Hier staan de "stars", prijzen, hotelnaam en data staan.
Inderdaad beter dan bij priceline
Knaapje
Ik zou gewoon nog even wachten met bieden. Wij zijn vorig jaar ook in het Hyatt geweest en ik heb toen 80 dollar geboden en het bod was geaccepteerd.
Wie helpt mij??
Ik probeer een resort te boeken via price-line. Als ik op price-line.com ben dan zie ik zo'n ikoontje met save up 50% en dan kan je het gebied kiezen waar je wilt bieden. Daar staat in het int.drive gebied ook een resort. Daaronder staat dan een bedrag wat je ervoor kan bieden. Daar heb ik dan nu 69 ingevuld en de volgende pagina geeft dan meteen het Resort Hotel Universal Studio Sea world aan.
Er komt dan nog een bedrag van 56 aan taxes bij. Totaal voor 5 nachten 401 dollar. Volgens mij komt er ter plekke dan nog wel meer taxes bij, volgens mij lees ik dat in zo'n aan te vinken stukje
Alleen wat nu? Ik heb nog nooit geboden en vind het eigenlijk best eng!!!Ik durf dan ook niet door te gaan.
Dus wie helpt mij. Doe ik dit zo goed, is dit wel de goede site?
Ik lees constant dat je niet weet welk hotel je boekt dus hoe kan dit dan?
Lekker suf, maar echt ik weet het niet dus wie o wie helpt mij....
Ik heb even gekeken, maar ik begrijp je niet goed of ik zoek ergens anders.
Op www. priceline.com staat dat icoontje van "save up to 50% on hotels" daar klik je op "Bid now" dan kan je city invullen en datums maar verder toch niets? Geen area, hotelklasse of prijs.
Als je bij het bieden een prijs ziet moet je datums gegeven hebben anders kunnen geen prijzen komen. Ook moet je als "lid" zijn aangemeld met je creditcardgegevens.
Is dit juist of zit ik of jij ergens anders?
Oh ja: Op zich is Priceline een betrouwbare site waar vele mensen, o.a. ikzelf, goede ervaringen mee hebbben.
Knaapje
Ik heb toch nog even verder gekeken.
Ik begrijp nu dat je veel verder gegaan bent met je "request" .
Het verschijnt bij mij ook.
In de tekst lees je dat "if Priceline accepts your price" enz. dus er is nog niets geaccepteerd! Bovenaan staat ook duidelijk "please review your request". Als je hier door gaat krijg je dit:
We're Ready To Get Your Hotel Room
Before we start looking for a hotel room at your price, we'll need a major credit card. Our secure connection ensures that all of your information is fully protected
Als je nu nog een stap verder gaat zal je moeten inloggen of je aanmelden en als dan je prijs geaccepteerd wordt zit je eraan vast en wordt je creditcard belast.
Hi dank je voor je antwoord. Begrijp jij dan hoe het komt dat je meteen al het hotel te zien krijgt? ik had wel al datums en 'resort' ingegeven.
Toen kreeg ik dus een naam van een resort. Ik had me ook al aangemeld bij price-line als member trouwens.
Klopt het ook dat je zelf nog tax moet betalen als je in het hotel aankomt?
Sorry, ik zie al wat er aan de hand is, ik keek gewoon niet goed....
Paniek voor niets dus.
In plaats van de naam van het hotel stond er het gebied waarin ik wil boeken, in dit geval seaworld/ int. drive en resort. Daar was ik mee in de war omdat het resort wat daar zit dus toevallig ook zo heet.
Maar ik begrijp nu dat de naam van het resort pas aan het eind van het traject verschijnt.
Ik ben zo blij met dit forum! Het komt nu vast wel goed en morgen ga ik voor het eerst proberen te bieden!!
Bedankt voor de tips.
Wil eigenlijk wel nog weten hoeveel er nu daadwerkelijk nog bij komt na het boeken.
.
Dat krijg je ook te zien. Voordat je het laatste scherm in gaat, wordt er gevraagd of je het zeker weet en staat ook de totaalprijs al aangegeven. Let wel, in sommige hotels moet je nog apart een Resort fee betalen (dan heb je gratis internet bijv., gratis krant, etc etc). Dat is in Florida redelijk gebruikelijk. Kijk dat ook even goed na op BFT.com.
En natuurlijk kan ook parkeren nog extra zijn ! Succes met bieden !
Ik ben deze dagen begonnen met boeken via Priceline,het is spannend om te doen en het levert nog wat op ook.
Wingate By Wyndham Airport heb ik gekregen voor $ 51,- Dollar met tax wordt dit $ 65 Dollar de goedkoopste kamer zijn op onze datums pas vanaf $ 90 Dollar inc. tax te krijgen...dus weer paar Dollars gewonnen.
Dennis