Ik heb ook wel zo mijn twijfels en natuurlijk geboekt, maar.... hoe zit het dan met de .com site van National???
Ik heb alles wel zwart op wit.......
Expedia.nl en Nationalcars.com staan toch los van elkaar lijkt mij?
Blijft spannend....!!:p
Afdrukvoorbeeld
Ik heb ook wel zo mijn twijfels en natuurlijk geboekt, maar.... hoe zit het dan met de .com site van National???
Ik heb alles wel zwart op wit.......
Expedia.nl en Nationalcars.com staan toch los van elkaar lijkt mij?
Blijft spannend....!!:p
Ik heb de boeking ook bij national gedaan omdat dat via expedia nog niet van mijn visa was. Ben heel benieuwd hoe het morgen ga verlopen.
Ook ik heb even geboekt, wel vreemd... 4 weken SUV voor 250 euro :) .... Aparte is wel dat je helemaal niets hoeft te betalen nog cc gegevens hoeft achter te laten... Ze zeggen wel eens, als het te mooi lijkt om waar te zijn dan is dat ook zo. Maar ja, wachten maar even af .....
National heeft ergens een fout gemaakt. En Expedia heeft die overgenomen. Ik denk dat National nu bij haar partners aan de noodrem heeft getrokken.
En dat Expedia dus National uit het bestand heeft gehaald. Om te voorkomen dat er nog meer foutieve boekingen gedaan worden.
Uiteraard heb ik gisteren ook deze boeking gemaakt ( 4-weken Standard-SUV voor 263 euro ) en ben ook benieuwd hoe dit zal gaan verlopen. De boeking bij Hertz hou ik nog even achter de hand ;-)
Nu krijg ik een sold out voor elk type op mijn geboekte data, echter met land van herkomst USA zijn de auto's er wel. Foutje ontdekt??
Deze mail kreeg ik van Expedia naar aanleiding van mijn vraag of ik de bevestiging van National in het Engels kon krijgen.Citaat:
Hartelijk dank voor het sturen van een e-mail naar Expedia.nl
Hierbij vermeld ik u dat wij de bevestiging niet in het engels naar u kunnen sturen.
Echter is dit ook niet nodig aangezien National Car Rental genoeg heeft aan het bevestigingsnummer.
Dit nummer staat op uw boekingsbevestiging die u van ons heeft gekregen en is als volgt:
National Car Rental-bevestigingsnummer: xxxxx
Het enige wat u dus nodig heeft om de auto op te halen is de boekingsbevestiging die u van ons heeft gekregen.
Vertrouwende erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
Op de National.com site is reserveren vanuit de Nederlanden niet meer mogelijk.
Je maakt me niet wijs dat alle autos uitverkocht zijn.
Men is wakker geworden!!
Benieuwd wat ze gaan doen met gedane boekingen.....
Gelukkig is er nog Hertz in bange dagen.....:(
Spannend....;)
Ik heb het formulier voor de Emerald Club van de Engelse Site gehaald. Zie link hieronder. Vraag is natuurlijk of we het nog nodig hebben!
http://www.nationalcar.nl/UserFiles/...e%20waived.pdf
Via duitsland kun je de autos wel boeken, maar voor hele andere prijzen!