Dan is er dus ook geen Mountain Dew(= Pepsi) meer te koop in Seaworld..:(
Afdrukvoorbeeld
Dan is er dus ook geen Mountain Dew(= Pepsi) meer te koop in Seaworld..:(
Helaas niet nee. En geen Sierra Mist..
Ik zou er voorzichtig mee zijn. Dit ticket is een 'gewone' SeaWorld actie waar de voorwaarden nu eenmaal van zijn:
Citaat:
Enjoy one free kids admission (ages 3-9) with each full-paid adult admission ticket.
- Valid for one visit to SeaWorld Orlando between November 1 - December 25, 2011 only
- Eligible for 2nd Visit Free allowing you to return a second day within 7 days of first visit so you can experience SeaWorld again on your schedule at no extra charge. Must redeem at the park.
- Advance purchase only
- Non-transferrable and non-refundable
- Not valid with any other offers
- Valid only for residents of the U.S., Canada, and Puerto Rico
- Save time by printing your tickets at home and go straight to the front gate of the park.
Ik ben blij. Mijn voorkeur gaat uit naar de Coca Cola producten. De volgende keer in de Discovery cove lekker Fanta, Fresca en Sprite.
ik lus geen cola dus dat is mijn voordeel
geef thuis voorkeur aan fanta, maar op vakantie zweer ik bij mountain dew en sierra mist
w000000t! geen Pepsi, geen mountain dew :( Dat betekent BOYCOTTEN!!
Zucht, dan maar water....
Chips.. veel is dicht wanneer ik ga.
Manatee Rescue and Gift Shop :cry:
Closed as we make enhancements for the introduction of TurtleTrek.
Journey to Atlantis
Closed Jan. 2 to Jan. 24 for annual maintenance
Penguin Encounter
Beginning Jan. 3, Penguin Encounter, Friends of the Wild, and Antarctic Market Restaurant are closed while we create an all-new adventure to open spring, 2013.
Ik baal echt super erg van de manatees, dat zijn nou juist mijn favoriete dieren, en de hoofdreden van mijn bezoek. :| Wilde juist zo veel manatee souvenirs gaan kopen..
Staat er ook bij tot wanneer het gesloten is?