Re: Vliegtickets voor 2010
Ik heb al meerdere keren geboekt met Connections, en ook op de andere fora wordt dit opgemerkt. Maar nogmaals, als je boekt met code BRU, dan vlieg je gewoon vanaf Zaventem. Is bij ons al 3 keer goedgegaan op deze manier :mrgreen: !
Maar ik zou zowiezo even bellen, wellicht zelfs een betere prijs dan !
Re: Vliegtickets voor 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
hzengerink
de goedkoopste die ik tot nu toe kon vinden waren 120 dollar per stuk.
Het helpt enorm als je zelf ook even noemt waar je al hebt gezocht. Zo kunnen we in één oogopslag zien, of het zin heeft om voor je te zoeken.
Re: Vliegtickets voor 2009
Beste heer Knaapje,
natuurlijk heeft u helemaal gelijk. Ik had er alleen niet meer aangedacht, en door puur toeval ben ik niet meer op het topique geweest.
Maar mocht de nood echt aan de man komen is een privébericht misschien op zijn plaats?
Verder allen bedankt voor de website tips! Ik kom idd ook steeds bij delta en airtran uit als goedkoopste. We zijn er nog niet over uit of we gaan vliegen of rijden. (waarschijnlijk vliegen) Na het U2 concert in Londen begon het toch te kriebelen om nog een 2e concert te doen, Tampa was helaas niet mogelijk vanwege een weekend cruise die al geboekt is.
Groet,
HarmjanO:)
Opgelost!
Als je verder klikt op de site krijg je gewoon een keuze tussen Bru (= Zaventem) en Bru, Zyr (= trein >> Charles de Gaulle, Parijs). De onduidelijkheid waar ik over viel betrof gewoon een 1e pagina waarin verschillende opties Bru en Bru Zyr achter elkaar geschreven stonden.
Dank voor eerdere tips/truuks
Wij hebben na het hier gelezen te hebben ook geboekt bij Connections.be en betalen 383,80 per ticket,
12 februari 2010 Brussel - New York - Orlando
26 februari 2010 Miami - New York - Brussel
met Continental Airlines
Minnie, aub even aanpassen naar voorbeeld van dit bericht: http://www.floridaforum.nl/showthrea...11&postcount=3
Aanbieding!!!
Nu bij Connections.be, een retour Orlando in de voorjaarsvakantie (20 - 27 februari 2010) met vertrek vanaf Brussel voor E398!
Wij hebben geboekt via Ebookers.
vertrek 22-04-2010
terugkomst 14-5-2010
4 volwassenen / 2 kinderen
British Airways
totaalprijs 3201 euro
Amsterdam - Londen - Orlando
Orlando - Londen - Amsterdam
Aankomst in florida 15:30
Vertrek vanuit Florida 17:30