economy plus united airlines
Ik heb bij United Airlines (via een reisburo) economy tickets voor Orlando geboekt. Nu lees ik dat er ook een economy plus sectie bestaat aan boord van hun 767 naar Chicago. Op welke wijze kan ik het beste mijn naar economy-tickets opwaarderen naar economy plus ?:?
Re: United Airlines: Economy Plus
Via je reisburo denk ik, aangezien je daar geboekt hebt. Ik denk niet dat je dit nu nog op een andere manier kan doen.
En anders op het vliegveld, indien er dan nog plaats is natuurlijk.
Ik zou trouwens goed naar je stoelnummers kijken... wij vlogen met 3 van de 4 vluchten economy plus zonder daarvoor betaald te hebben :)
Bij ons precies het zelfde 2 van de 4 vluchten economy plus zonder dat we daar extra voor betaald hadden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
ietie
Bij ons precies het zelfde 2 van de 4 vluchten economy plus zonder dat we daar extra voor betaald hadden.
Vraagje, als jullie economy plus gezet werden hadden jullie dan al via internet jullie zitplaatsen gekozen?
Of hadden jullie nog niets van zitplaatsen vastgelegd?
Die stoelen worden op de luchthaven zelf toegewezen. Alleen als je een lidmaatschap voor economy plus gekocht hebt kan je direct die stoelen kiezen. Kijk op deze link voor meer informatie https://store.united.com/traveloptio...ry_id=UM_LEGRM
Ik kreeg al standaard Economy Plus toegewezen door het reisbureau en kon de stoelen ook wijzigen op internet... het was een raamplek dus ik vond het wel prima. Er stond niet bij dat het Economy Plus was, maar toen we gingen zitten zagen we het stickertje.. en het vliegtuig was leeg dus ben de stoelen ervoor gaan zitten zodat mn vriendin meer ruimte had om te slapen :)
Wij hebben momenteel ingeboekt voor gewone economy.
En alsook onze plaatsen al gereserveerd voor het vliegtuig (ik weet deze kunnen nog steeds veranderen)
Bestaat die kans er dat wij geupgrade worden?
groetjes, sven
Re: economy plus united airlines
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Hanz
Ik heb bij United Airlines (via een reisburo) economy tickets voor Orlando geboekt. Nu lees ik dat er ook een economy plus sectie bestaat aan boord van hun 767 naar Chicago. Op welke wijze kan ik het beste mijn naar economy-tickets opwaarderen naar economy plus ?:?
Kijk eens op de website van United.