Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!
Aha goed dat ik dit lees over Memorial day want de kans is groot dat we dan ook richting Orlando gaan/zijn.
En in die tijd schoolreisjes kennen ze daar ook net zoals hier dat je in de Efteling je nek breekt over de schooljeugd.
Ik heb maar een naam WALMART!!!! 24 hr store, daar kan je terecht voor alles.
Ik zweef hier al een tijdje mee en ben vorig jaar al in Florida geweest (rondreis met bus) maar volgend jaar ( is de bedoeling) om zelf naar Orlando te gaan. Villa of een Condo huren, en een huur auto allemaal al spannend genoeg. Ben de enigste volwassen persoon dan samen met mijn zoon van dan 16 jaar.
Nu zit ik een beetje te dubben wat het vliegen betreft.
Vorig jaar met Martinair gevlogen. was onze eerste keer en gewoon goed bevallen.
Zoonlief ook die vind het lekker zo'n rechtstreekse vlucht maar ik hoor zoveel negatieve dingen over Martinair dat ik zelf toch zit te denken om met Delta te gaan vliegen eventueel als alternatief.
Kan iemand me tips geven op dit gebied.
Als MartinAir je bevalt dan zou ik er gewoon bij blijven. Delta hoor je ook soms ook slechte verhalen over dus dat maakt niks uit :)
Wij gaan het in mei 2010 gewoon proberen met Martinair... pas dan kunnen we er echt over meepraten.
Dan hou ik Martinair gewoon als eerste keus en mocht die vol zitten of dan Delta als alternatief . Ook mooie aankomst tijd(als er op tijd gevlogen wordt natuurlijk)
Kijk eens naar United Airlines, Exit Reizen heeft vaak voordelige tickets in de aanbieding. Overstap in Washington, heel goed te doen.