Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com
Momenteel aktie voor Doubletree WDW via Mousesavers.com, beperkt beschikbaar voor de periode 17-08-08 t/m 22-09-2008 Suite voor $79,- excl. tax 12,5% maar wel met ontbijt.
Voor de link (die ik niet hier naar toe gekopieerd krijg) stuur je maar een PB'tje
Bedankt Nicole, ik ga op zoek en zal ze mailen. Het is maar 1 nachtje,dus dat overleven we wel, het zou alleen lastig zijn als ze zouden zeggen dat 4 het max. is (sommige hotels zeggen dat ivm brandveiligheid). Maar dat risico nemen we maar.
Gisteren ook nog via PRICELINE 2 nachten Gaylord Palms Resort gekregen voor 100 euro p.n. (meivakantie) Ik had het niet zo heel goed bestudeerd, dus misschien niet zo goedkoop maar op hun site lijkt het wel leuk, zeker voor kinderen. (de verhalen van tripadvisor zijn een beetje wisselend :| ) Was na beginnen met 60 dollar en steeds een gebiedje erbij en toen ik wou stoppen kreeg ik het voor die prijs.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
stefie
Gisteren ook nog via PRICELINE 2 nachten Gaylord Palms Resort gekregen voor 100 euro p.n. (meivakantie) ....
.... Was na beginnen met 60 dollar en steeds een gebiedje erbij en toen ik wou stoppen kreeg ik het voor die prijs.
Is wat je noemt in dollars of euro's? En inclusief of exclusief taxes?
$100 + taxes (wordt $121 = €82) is helemaal niet slecht. Het Gaylord Palms accepteert volgens BFT biedingen tussen de $92 en $110, afhankelijk van de periode van verblijf en hoelang het van te vorn is.
Via de eigen website van het hotel hebben ze een aanbieding van $179+tax (= $201 = €136). Daar zit je nu dus in ieder geval onder.
Bedankt voor de info, het is 235,87 dollar incl. tax voor 2 nachten. Ik had nog niet bij BFT gekeken maar was zowieso heel tevreden, we hadden voor die nachten een hotel voor rond 200 dollar per nacht, (buiten priceline) die gaan we nu annuleren.
Lees veel goede dingen over HYATT Bonita Springs, ook via Priceline, ga me daar nu in verdiepen.
Is een fantastisch hotel. Heb daar in 2006 4 nachten door mogen brengen via priceline.
Re: Hoeveel bieden bij Priceline??
Ik wil het ook wel eens proberen via Priceline, maar ben ik er zeker van als ik bv. Marco Island als stad (city area) selecteer dat ik dan geen hotel ergens in de region Ft Myers - Naples krijg ?? Ik zie dat Marco Island automatisch aan de Myers - Naples gelinked word.
Ik heb nu geboden tot 140 dollar voor Hyatt Regency Coconut Point Resort & Spa,Bonita Springs en niet gekregen voor begin mei.
Ik zit een beetje met de kamerbezetting, via de website max. 4 personen.
In Aruba maakte HYATT geen probleem, die plaatste een bedje bij, ik wil wel vooraf informeren, alleen ik kan nergens het emailadres vinden van dit hotel . Weet iemand dit misschien ? Via
Verder $110 geboden voor resort omgeving Universal Studio- Sea World eind april, ook niet gekregen.
Re: Hoeveel bieden bij Priceline??
Als je alleen Marco Island aanvinkt, krijg je ook alleen Marco Island.
Let op dat er alleen resorts zijn, en dat het waarschijnlijk niet goedkoop is.
Op het Priceline forum zijn geen succesvolle biedingen bekend, dus ik ben bang dat je bij $ 130 of zo moet beginnen, tenzij je tijd zat hebt.
Eric