dry tortugas ea. vraagjes
Beste,
Ivm. Venetian pool te Miami, de moeite voor een uurtje te stoppen,iemand al gedaan, krijg je de auto goed geparkeerd ??
Iemand een ervaring met de speedbot MIAMI THRILLER ?
Buiten een dagje art-deco,southbeach en holocaust memorial,
wat raden jullie aan voor één andere dag ( venetian pool en thriller,..? )
Havana-sigaar heb ik al gedaan te Havana zelf dus...
Ivm. Dry Tortugas per vliegtuig/boot goed te doen,leuk? , met vliegtuig voldoende tijd voor bezoek FORT EN snorkelen ??
Wat zouden jullie doen op een maandag op één dag tijdens de ritdag van Miami naar Cocoa Beach ?? Navyseals museum is dicht dan :(
dacht zelf aan Palm Beach maar wat nog ??
THX !
en orlando ??
SeaWorld,Islands of Adventure en Wet n'Wild
andere betere combo ? ( Disney Parijs al gedaan )
MAki
Re: dry tortugas ea. vraagjes
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
maki
Beste,
en orlando ??
SeaWorld,Islands of Adventure en Wet n'Wild
andere betere combo ? ( Disney Parijs al gedaan )
MAki
Heb geen antwoorden op je vragen, maar wil even regearen op Disney.
Disneyland Parijs en World Disney zijn ECHT niet te vergelijken!
World Disney bestaat uit meerdere parken en alleen Magic Kindgom lijkt enigzins op Disneyland Parijs.
Ik zou je echt Animal Kingdom aanraden :) en eventueel een waterpark.
Seaworld is een absolute aanrader, vonden wijzelf het mooiste park in Orlando (zijn er ook 2x geweest :D )
Succes met kiezen :)
key biscayne - miami seaquarium
ik wist niet goed waar ik dit moest zetten, dus zet ik het maar hier.
Ik kan maar weinig over deze vinden op het forum en zie ze ook bijna in niemand hun planning of verslag staan.
weet iemand of miami seaquarium de moeite is als je ook naar seaworld gegaan bent? en of key biscayne de moeste is als je ook naar key west gaat? naar wat gaat de voorkeur? deze 2 of een dagje extra op de andere key's?
alvast bedankt
Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!
De recensies over Miami Seaquarium zijn erg verschillend op tripadvisor. Het schijnt heel slecht onderhouden te zijn en totaal niet vergelijkbaar met SeaWorld. En de arme orka zwemt in een veel te kleine tank met alleen een dolfijn als gezelschap.
Jaren geleden ben ik naar het Miami Seaquarium geweest. Toen was het zeker niet vergelijkbaar met SeaWorld, veel kleiner maar ook erg armoedig. Achteraf vonden we het niet de moeite waard. Wij waren die vakantie ook in SeaWorld Houston geweest. Als het niet veranderd is in al die jaren, zou ik er voorbij rijden.
oke dan ga ik wel naar de shows zien in seaworld en schap ik het seaquarium van het programma, terug een beetje puzzelen dus hehe
Best mensen,
Ik ben net nieuw hier, dus hoop ik meteen in het goeie topic te zitten ^^.
Ik ga met 5 vrienden waarschijnlijk naar Miami deze zomer, ik probeer nu al wat van alles te bekijken wat we in een dag of 10 kunnen doen (Everglades, Key west), hiervoor zullen we dan ook een auto huren.
Zijn er zaken die ik moet weten als ik daar een auto wil huren? Ik ben 22, kheb al 3 jaar mijn rijbewijs en nog geen accident gehad.
En is er genoeg parkeermogelijkheden in Miami zelf?
Mijn hotel is het South Beach Hotel, daar hoop ik toch een parking te kunnen krijgen.
Vriendelijk bedankt!