Ik kan uit deze posting nergens opmaken, dat er een dagtarief is gebruikt.
26 Miettage en een bedrag van EUR 803,16 zegt natuurlijk niets over de wijze van berekening.
Knaapje
Afdrukvoorbeeld
Hij is leuk! Eerst hou je een pleidooi dat iedereen hier op het forum zijn zegje zou moeten kunnen doen. Nu begrijp ik toch uit je reactie dat je het dan wel met jou eens moet zijn. Mensen met een andere mening die zij respectvol, zakelijk maar met overtuiging en onderbouwd naar voren brengen, hebben volgens jou een hoge dunk van zichzelf. Verder begrijp je kennelijk het verschil niet tussen het met iemand eens/oneens zijn en beoordelen of iemands mening juist is. Van dat laatste is in mijn betoog geen sprake. Als er tegenargumenten gebruikt worden, ervaar jij dat als belerend en als je je gelijk niet krijgt, voel jij je geschoffeerd.
Je wordt persoonlijk in je reacties, in plaats van het zakelijk te houden en sluit dan snel de discussie af met de oproep om elkaar te respecteren.......? Ik vind het, al met al, geen sterke aktie van je. Wat vind je er nu zelf van als je het eens zo bekijkt?
Maar, jij je zin, hoor. Je moet wel beloven dat je nog eens laat weten bij welke leverancier jij de perfecte deal hebt gemaakt? Ik zal je steunen hoor, maar dan moet je wel met een glashelder verhaal komen en geen twijfelachtige argumenten hanteren!
Het is voor mij helemaal niet interessant of ze week of dagprijzen hanteren. Ik geef een begindatum en een einddatum in. Dan rollen er diverse prijzen uit. Die vergelijk ik dan met elkaar en kijk wat voor mij de beste deal is. Vorig jaar de beste deal bij usareisen.de en deze keer bij dollar.de.
Ik sluit mij helemaal bij vorige sprekerd aan. Wat nou dagprijzen :lol:
Ook dezelfde weg gevolgd; als trouw oosterbuurhuurder toch nog even verder gekeken dan de dopneus lang is en voor Oktober ergens anders beland.
Ook in de Heimat, maar dan bij de vrienden van Dollar, met hun, toen, erg variable websiteprijzen.
Scheelde 150+ eurootjes voor de 2 weken, dus doen. Wat nou dagprijs :mrgreen:
Stuur mij dan ook maar geen pb's. En zeker niet met vetgedrukte letters; in forumtaal betekent dat namelijk dat je naar me schreeuwt en dat is nergens voor nodig. En hoofdletters gebruiken staat gelijk aan krijsen, niet meer doen dus, want het is niet respectvol.
Een forum is er bij gebaat dat er informatie wordt uitgewisseld. Dan kan het gebeuren dat er meningen lijnrecht tegen over elkaar staan. Ook verschil van inzicht is tot op zeker hoogte helder: ieder kan dan zelf zijn keuze maken.
Onderstaande tekst die je me stuurde, had ik liever gewoon in het openbaar ontvangen, dan kunnen we allemaal lezen wat er zich afspeelt en vooral hoe jij over mij en andere forumleden denkt. Het is hier een forum en geen chatbox waar je iemand even apart neemt en je je over mij en andere forumleden kunt beklagen. Geen stiekum gedoe in achterkamertjes, maar een open vizier.
Het lijkt mij prima dat een forum trouwe leden heeft die hun goede deals met andere delen en een antwoord op vrijwel iedere vraag hebben. Wat kan jij daar nu op tegen hebben? Er worden hier nogal wat vragen gesteld en het komt mij voor dat vragenstellers gebaat zijn bij doorwrochte, serieuze reacties. Niet zo maar wat twijfelachtigs roepen, daar koopt niemand iets voor. Ook kan het nooit kwaad dat een zaak van verschillende kanten wordt belicht.
Ik ben inmiddels het spoor volledig bijster doordat je de duvel en z'n ouwe moer er bij haalt. Waar gaat dit nog over? Maar dat bederft de stemming in huize Teleton op deze mooie, witte kerstavond gelukkig niet in het minst....!
Citaat:
Beste Teleton,
Citaat:
Ten eerste ga jij voorbij aan de essentie van mijn post. Je kunt niet goed lezen volgens mij.
Ik leg uit wat ik met belerend bedoel: De wijze waarop jij mij voorschrijft hoe ik een post moet schrijven is BELEREND. Bovendien wil je graag je gelijk halen. Die mag je hebben. Ik bekijk dit forum werkelijk iedere dag en verbaas me over de zeer hoge wijsneusgraad van sommige leden. Het zijn immers altijd dezelfde gasten die alles beter weten, de beste deals kunnen maken en op alle vragen antwoorden weten. Daar kijk ik inmiddels al lang doorheen. Mensen haken daarom soms snel af, dat is wel jammer. En tip voor jou! Het forum is er ook niet bij gebaat om je gelijk te halen. Jouw mening is jouw mening, de mijne de mijne. Ik kan me voorstellen dat je af en toe wilt reageren omdat iets je niet bevalt. Prima zelfs. Maar doordraven kun je dan beter even via een pb doen. Waarschijnlijk zul je hier ook wel weer een weerwoord op hebben en dat mag.
Ik wens je toch een prettige kerst en een voorspoedig 2011. Don't worry, be happy!
Het lijkt mij nu een moment om te zeggen BOT, en dat is niet bot, maar "back on topic".
Het is niet zo dat we hier de discussie (al loopt die hier een beetje uit de klauwen en wordt wat persoonlijk,vindt ik) schuwen, maar het dwaalt wel steeds verder af van het usareisen-topic.
Dus, zand (of sneeuw)erover, en terug naar de basis. Iedereen heeft gelijk, alleen sommigen hebben meer gelijk dan anderen. En ik kan het weten, want ik heb altijd gelijk :mrgreen:
...........want ik heb altijd gelijk :mrgreen:.................
Kan niet want dat heeft mijn vrouw al. :-\"
Knaapje
@Pzomerdijk, ik heb nogmaals gekeken en heb de aanbiedingen nu maar naar hier geplaatst.
Vermieter:
Alamo
Fahrzeug:
IW - Midsize-SUV 4türig
Paket:
Super-Inklusiv-PLUS
Annahme:
Orlando International Airport - (MCO) http://www.usareisen.de/images/mietw..._schritt04.gif
am:
Sa, 28.05.2011 - 12:00 Uhr
Abgabe:
Orlando International Airport - (MCO)
am:
Sa, 04.06.2011 - 12:00 Uhr
Miettage:
7 Miettage
Basispreis:
241,00 €
5% Frühbucher
- 12,05 €
4,5% Ermäßigung
- 10,85 €
Ihr Endpreis:
218,10 €
Vermieter:
Alamo
Fahrzeug:
IW - Midsize-SUV 4türig
Paket:
Super-Inklusiv-PLUS
Annahme:
Orlando International Airport - (MCO) http://www.usareisen.de/images/mietw..._schritt04.gif
am:
Sa, 28.05.2011 - 12:00 Uhr
Abgabe:
Orlando International Airport - (MCO)
am:
Sa, 11.06.2011 - 12:00 Uhr
Miettage:
14 Miettage
Basispreis:
482,00 €
5% Frühbucher
- 24,10 €
4,5% Ermäßigung
- 21,69 €
Ihr Endpreis:
436,21 €
Mijn conclusie is dus dat er niets aan schort, 2 weken is hier gewoon 2x 1 week.
En de kortingen, tja, het is aan ieder bedrijf zelf of ze met kortingen willen werken of niet. Mij maakt de hoogte van een korting niet uit het gaat mij om de uiteindelijke prijs.
Misschien is het een idee om eens contact op te nemen met USAreisen.de om uitleg te vragen aan het prijsverschil welke jij hebt gevonden op hun site, want dat is hoogstwaarschijnlijk een fout in het systeem of de tweede week is een duurdere periode qua huur.
Je hoeft niet te huren bij USAreisen.de, als ik ergens anders goedkoper of beter kan ga ik daarheen. Dus mij druk maken over zulke dingen doe ik zeker niet.
Allemaal goede feestdagen gewenst.
Zoals iemand - geloof ik - hiervoor ook al zei: Mij maakt het eigenlijk helemaal niets uit hoe de opbouw van de prijs is. Dat roept vaak meer vragen (en opmerkingen!) op dan nodig. Ik kijk liever naar het resultaat: de totaalprijs. En die vergelijk ik dan.
En ja, dan is de ene keer Alamo via USAreisen degene die mijn handel krijgt, en de andere keer Dollar via American Vacations of rechtstreeks via de .nl .de .com of wat-voor-punt-nogwat-site-ook van de verhuurder zelf.