Als het echt mijl is, dan zou 5000 mijl toch echt 8000 kilometer zijn ;)
En dat zou wel heel ver zijn om te rennen :shock:
5K walk (3.1 miles) is volgens mij inderdaad 5 kilometer.
Afdrukvoorbeeld
Daan je hebt gelijk, is wel een hoop kilometers ;)
FF googlen en 5k walk is inderdaad 5KM. how-to-train-for-5k-walk
Hier staat ook nog wat informatie over dat er discounted tickets verkrijgbaar zijn.
Hier ben ik dan ook nog wel benieuwd naar.Citaat:
Q3: Hoe krijg je die tickets in bezit? Het ophalen gaat pas vanaf 4 mei lees ik. Of is dit een kortingscode waarmee je "gewoon" op de eigen site van Disney kunt boeken?
Maar de prijzen zijn wel heel erg interessant, 4 dagen incl. Fun $210.87 in plaats van $298.00
Het is inderdaad 5 km. Mag je bijna 50 minuten over doen, dus als je snel wandelt moet het ook wel lukken:razz:
De tickets voor de afterparty zitten bij je hardloop-pakket, die moet je dus ophalen op 4 mei of 5 mei. (yeah, Expedition Everest in het donker!!!)
Je kunt ook een 1-daags Disneyticket tegelijk met je inschrijving bestellen, maar die kun je dan dus inderdaad pas op 4 of 5 mei ophalen.
De meerdaagse Disney tickets kun je daarna (na de inschrijving) apart bestellen met de code en je kunt kiezen voor verzending of ophalen bij een (disney?)hotel. Ik heb het bestel-proces niet helemaal doorlopen, omdat ik reeds UK-tickets heb.
Ik ga de 5K alleen lopen, mijn man blijft dan bij de kinderen. De kinderen doen wel mee met de Kids RAce, die is een uur eerder (20.30u)
AFterparty tickets zijn inclusief bij inschrijving van een volwassene (of $44 als je niet meerent), voor de kinderen moeten die wel los besteld worden ($24)
Wij gaan er in elk geval een leuk feestje van maken\\:D/
Mijn gedachte was dus; als je niet wilt rennen, maar wel goedkope tickets wil, kun je 1 kind inschrijven voor de KidsRace voor $15. Tickets kun je vanaf 28 april gebruiken; en op 5 mei is je kind 'ziek' en kan niet meedoen. Of is dat een slechte gedachte?
bedankt voor de antwoorden.
Mijn echtgenote wil ook meerennen terwijl ik bij de kinderen blijf, dat hebben jullie goed geregeld...
Weet jij hoe in hoeverre we aanwezig zijn bij dat kids event. mijn dochter is zes en die wil meedoen, ik weet alleen niet in hoeverre ze de aanwijzingen begrijpt . Mijn zoon is echter net geen vier, dus die moet ik ook in de gaten houden.
Kan mijn vrouw eerst met mijn dochter mee en daarna starten?
@fintessmouse: Heb jij dit event al eens eerder gedaan?
Ik zelf ben niet echt een sporter, maar mijn dochter wel. Vroeg me meer af, hoe het gaat als alleen mijn dochters lopen.
Kan je dan wel een beetje meelopen/helpen. Het engels van mijn dochters is niet erg top dus af en toe een beetje begeleiding hebben ze wel nodig. Anders lopen ze zo de Safari op :lol:
Event zelf lijkt me wel erg leuk om mee te maken.
Het is voor ons ook de eerste keer.
Ik hoop dat we langs de zijlijn onze kinderen kunnen helpen, zij zijn ook pas 6 en (net 5dgn) 9 jaar.
Het rennen zal het probleem niet zijn, meer de speurtocht elementen.
@fitnessmouse
Mijn dochters aangemeld hoor, en hebben er heel veel zin in om mee te doen. Ook gelijk kaartjes met korting besteld. Bedankt voor deze tip!!!
De prijzen die jij in je eerste post hebt staan zijn zelfs al incl. tax.. En shipping met Fedex naar NL is slechts $10.00.
van harte beterschap met je kind, hoop dat het snel weer beter is, dit gebeurd soms met kinderen. Die van mij hebben er ook soms last van vooral aan het einde en aan het begin van de grote vakantie
ik heb een mailtje gestuurd en meteen antwoord gekregen. We kunnen meerennen met de kinderen. Er is geen entreeticket nodig om mee te doen, alleen voor de afterparty.
ik ga mijn echtgenote en dochter morgen inschrijven. ik denk dat ik ook mijn zoon maar inschrijf. die lijkt al vier...
(edit: zojuist vrouw en dochter ingeschreven. Durfde het niet aan met de jongste. Die rent maar met mij mee en krijgt van mij een shirt en pin)