@dirkmuis;
Nou, wij hebben een paar weken geleden geboekt voor E550. Nu is dezelfde periode meer dan 200 euro duurder. Best een behoorlijk verschil. Kan toeval zijn natuurlijk.
Afdrukvoorbeeld
@dirkmuis;
Nou, wij hebben een paar weken geleden geboekt voor E550. Nu is dezelfde periode meer dan 200 euro duurder. Best een behoorlijk verschil. Kan toeval zijn natuurlijk.
Ik betaalde 18 juli 577 GBP voor 4 weken, SUV, pay on arrival.
Als ik nu dezelfde boeking zou maken betaal ik 580 GBP.
Wat is wijsheid? In pakketreis kost 2e bestuurder en tank 61 euro per week.
Is daar 2e bestuurder boeken handig
Het bedrag staat op de Alamo site: https://alamo.custhelp.com/app/answe...nal-driver-fee
Citaat:
Is there always an additional driver daily fee? How much is it?
Any additional driver (including a spouse or domestic partner) will pay a daily fee; this fee will vary and averages $12 a day.
Exception states that allow the spouse to be an "Automatic" Authorized Driver under all circumstances are;California,Illinois, Missouri, Nevada, Oregon, and Wisconsin. There is no additional fee for the spouse to drive the vehicle in these states.
@VanDorp;
wij boeken altijd tweede chauffeur. Stel dat je als enige bestuurder een blessure of anderszins oploopt...Weet dat je niet verzekerd bent als je niet als tweede chauffeur bent geregistreerd. Voor ons was uscarhire.com prima, goede prijs. En voor ons ook belangrijk: snelle en zinvolle reactie op vragen.
Heb zojuist voor 10 dagen een Economy auto geboekt bij Auto Europe, via Alamo.
EUR 221,=, gratis te annuleren, maar denk niet dat ik het voor minder ga vinden.
Periode 9-19 maart 2018
Raar, ik betaalde bij Alamo.co.uk afgelopen rond de 460 pond voor 3 weken een intermediate, ik vond het toen al een koopje.
Nu ben ik weer bij Alamo.co.uk aan het kijken, en zie de prijzen verdubbeld ook voor 3 weken.
Kan toch niet ?
Hey Richie al geprobeerd via germanwho , als je je daar inschrijft dan krijg je 20% korting bij Alamo.de
Kijk dat is mooi Ritchie, hoop dat het je een fijne besparing heeft opgeleverd.
Lizz, wist jij dit ook of had je die tip weer van mij uit het andere topic ;)
Ik heb hem nl. nog nooit op een Nl. forum gezien voordat ik er door onze Duitse villa-eigenaar opgewezen werd.
Ik zal hem nog wel even quoten voor anderen.
Hey Fitzroy ik had de tip weer van een vriendin van mij gehad.
Zelf nog geen gebruik van gemaakt.
Wij zijn National emerald executive member en komen voor 3 weken uit op $820,- , we zijn er nog niet uit wat te doen maar we hebben nog even de tijd gaan pas eind april.
Kan iemand mij vertellen of je voor onderstaande auto inderdaad genoeg plek hebt voor 3 volwassenen en 2 kinderen van 4 en 6 jaar samen met 4 koffers?
Er staat wel 5 personen en 4 koffers. Wij huren van vrijdag 20 juli tot vrijdag 10 augustus. Maar als iemand anders nog een mooiere prijs weet? We willen wel graag dat er 2 personen in de auto kunnen rijden. We blijven in omgeving Orlando. Ik vindt het op andere website dan Alamo lastig te zien wat er nu wel inclusief is. Wie kan mij helpen? Hij staat op Alamo.nl website
Groetjes Marloes
https://api.alamo.nl/img/car/?url=ht...8716994298.png
Intermediate SUV
SUV (IFAR)
NISSAN ROGUE OR SIMILAR
- Automaat
- Airconditioning
5 personen
4 koffers
Betaal vooraf:
€ 1.059,00
Die achterbak van die Nissan (of iets anders) is niet zo groot, waarom geen Minivan?
Zie filmpje 1.38min https://www.youtube.com/watch?v=cZAynBAO0ik
Je kan de vraag zelf beantwoorden:
Ga eens bij een Nissan (Quasqai) of Kia (Sportage) of Ford (Escape/Kuga) dealer langs en je ziet de vergelijkbare Europese uitvoeringen van een midsize SUV want je krijgt altijd een "similar" dus verkijk je niet teveel op het plaatje en type wat erbij staat.
Dat wordt erg lastig vrees ik.
Lijkt mij wat krap. Wij hadden een Nissan Rogue (de X-Trail hier) en daar pastte 3 volwassenen, 1 baby, 3 koffers, 3 handbagage en 1 kinderwagen (op de koffers) net in.
Ik heb ook eens met een minivan rondgereden. Daar kun je je halve huishouden in meenemen.
de Roque = de X-trail? Ik dacht de Quasqai een slag kleiner>
https://blog.caranddriver.com/why-it...erywhere-else/
Een Rogue Sport is een Qashqai, een Rogue is een X Trail.
Als die koffers passen met een beetje mazzel in een standard suv, ik had vorig jaar een Jeep Grand Cherokee mee en om er 3 flinke koffers en 1 iets kleinere in te krijgen moest 1/3 van de achterbank neergeklapt worden.
Ik zou voor de minivan gaan als ik jou was.
Hoi,
over 2 weken hopen wij in een auto te stappen in Miami. Ik ben nu nog even aan het kijken naar autohuur.
Alamo Brits scheelt echt heel veel (523 euro Alamo Brits) tov 492 euro (Alamo insider), maar bij Brits is additional driver included). Dat scheelt dus enorm. Kan dat kloppen?
Adviseren jullie nog even te wachten en hopen op voordeligere tarieven of is dit een mooi prijsje voor 20 dagen. Iemand nog 'gedoe' gehad de laatste tijd met het niet kunnen tonen van Alamo Brits?
Iris 17 ik vraag me af of er bij de Us insiders wel de juiste verzekeringen zitten.
2 weken voor vertrek? Dan zal er niet meer veel wijzigen, hooguit duurder worden.
Dan ga ik maar snel via Alamo Brits boeken, denk ik. Niemand slechte ervaringen mee, toch?
Je kunt ook via de US carhire app boeken en dan het silver inclusive pakket.
Andere mogelijkheid die ik eerder al vermeld heb: aanmelden bij Germanwho.com en dan boeken bij Alamo.de het gold pakket.
Beide mogelijkheden zijn voor mij in ieder geval vele malen voordeliger dan Brits op dit moment.
Nee, alleen maar goede ervaringen en je kunt on-line inchecken en de "skip the counter" doen. Dan hoef je niet naar de balie en kunt gelijk naar de garage: auto (in jouw klasse) uitzoeken en wegrijden. Bij het verlaten van de garage hoef je alleen maar je "skip the counter" formulier af te geven.
Easy-peasy...
Wij huren eigenlijk altijd bij Alamo.
Iemand ervaringen bij Car Europe met Alamo? Heb gereserveerd omdat deze het goedkoopste was (kan uiteraard nog annuleren). Zie echter dat bijrijders niet verzekerd zijn. Is dat normaal? kan dat ook nergens aanvinken.
Hoe zit dat bij Alamo brits?
Bij Alamo.co.uk/brits is bijrijder inclusief.
Hangt van je leeftijd af. :cool:
Dit staat op de beginpagina van hun site:
Brit's Guide Reader rates include:
- Unlimited mileage
- Collision Damage Waiver
- Liability Protection (LP) ($1 million liability coverage)
- State/local taxes
- State/local surcharges
- Airport fees
- 10% Discount
- Free additional driver
Additional driver must be aged 25 or over.
Een bijrijder die niet mag rijden is geen bijrijder maar een passagier..
Klopt het als je boekt via alamo uk pas betaald als je de auto afhaalt, ben bezig met boeken en kan pas betalen in Orlando.
Willen boeken bij alamo.co.uk, voor de eerste keer via deze site, moeten/kunnen we niet meteen betalen? Vind nergens de mogelijkheid om gegevens van je creditcard in te vullen, zit ik op een verkeerde site?
Alamo.co.uk/brits
Moet je niet deze link hebben?