Ze vliegen bij Delta ook met de Boeing 767-400ER, en die heeft meestal weer wel van die mooie schermpjes. (is ook een nieuwer type)
Alleen vliegen die niet op New York:(
Afdrukvoorbeeld
bij ons is er een 767-300ER met overhead video, en volgens seatguru zou de film niet zo mooi zichtbaar zijn vanuit F en G plaats :( jammer is dat laptop maar 6u. meegaat qua batterij. Het wordt slapen.
trouwens we vliegen heen en weer via atlanta en bij heen hebben we 3 u. overstap, terug 1,4u.
nog 23 keers slapen....
Binnenkort met Delta naar Orlando. Op mijn reservering staan al de stoelnummers. Is het wel zinnig om thuis in te checken en al die papieren af te drukken, want bij sommige maatschappijen (laatst Lufthansa) kom je op Schiphol vervolgens in dezelfde rij terecht, dus ook met mensen die niet ingecheckt hebben en dit aan de balie doen. Of is er voor Delta passagiers (afhandeling KLM) een apart bagage drop off rij.
<< Mod.; Ik heb het bericht verplaatst naar bestaand Delta topic voor beter overzicht >>
Als je bij Delta vooraf bent ingechecked via internet kan je bij de KLM balies gebruik maken van de automatische koffer drop off, dat zijn machines waarbij je je wat gegevens van je ticket ingeeft het label welke geprint wordt aan je koffer bevestigd en je koffer in de daarvoor bestemde ruimte zet.
Dan hoef je niet in de rij te gaan staan.
En je zitplaatsen zijn ook in ieder geval bevestigd, dat wil niet zeggen dat dat niet meer wijzigt maar ze weten in ieder geval dat je van plan bent mee te vliegen.
Dank voor het snelle en duidelijke antwoord. We gaan er gebruik van maken!
Inderdaad, het droppen van de koffers is dan zo gepiept op Schiphol, hebben we zondag ervaren.
We hebben een hele goede vlucht met Delta gehad naar Detroit. Heel goede service, ook op het vliegveld goed geholpen en zelfs het eten was acceptabel!
veel plezier alvast :)
Was het "chicken or pasta"??? :grin::grin::grin:
ja hahahahaha, maar minder chemisch dan ik me herinnerde
bovendien zat er een heel net bakje verse salade bij met een prima broodje
@Janneke;
De reis ging ook bij ons zeer voorspoedig (overstap in Detroit) gewoon een kwartier te vroeg zelfs in orlando.