Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com
Ilse,
Wij zijn in 2006 en 2007 ook in juli geweest en zijn toen pas gaan bieden in mei (en dat is nog redelijk vroeg) en dan lukt het wel. We hebben zelfs nog hotels via priceline geboekt op de avond voor we vertrokken. Heb nog een beetje geduld, als je wacht lukt het wel hoor.
Maar vanaf nu regelmatig proberen kan ook nooit kwaad. De kans dat je een winnend bod krijgt is alleen kleiner, maar soms lukt het toch al lang vantevoren.
Nicole
Kan je ook de cruise via priceline boeken? Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, hoe vul je dat in.
Alvast bedankt
mireille
Ik heb die vraag ook al eens gesteld en als je op priceline kijkt blijkt dat dat niet goedkoper is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Mirrick
Kan je ook de cruise via priceline boeken?
Via het "Name your own price" principe niet. Alleen vluchten, hotels en autohuur.
Bedankt voor de tips!
Wij willen graag 30-03 va MIA eastern caribean met Carnival Victory en die was daar heel voordelig. De prijs staat er gewoon al bij $629,- voor een 2p buitenhut op indeling. Maar als ik hem wil boeken vind ik het een beetje eng want je moet je postcode en state etc. invullen maar daar kan je alleen een AM. Zipcode en state invullen. Iemand dit al wel gedaan? We kunnen hem nergens voordeliger vinden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Mirrick
Wij willen graag 30-03 va MIA eastern caribean met Carnival Victory en die was daar heel voordelig. De prijs staat er gewoon al bij $629,- voor een 2p buitenhut op indeling. Maar als ik hem wil boeken vind ik het een beetje eng want je moet je postcode en state etc. invullen maar daar kan je alleen een AM. Zipcode en state invullen. Iemand dit al wel gedaan? We kunnen hem nergens voordeliger vinden.
Dit topic gaat over hotelkamers via Priceline.
Jouw vraag kun je daarom beter in een topic stellen dat over cruises gaat, even via de zoekfunctie proberen. Als je geen geschikt topic vind kun je uiteraard hiervoor ook een nieuw topic openen.
Ha daar is het addertje als je de cruise wilt inboeken komt er nog tax bij het totaal voor 2p. is dan$1452,53 ik ga nog even verder kijken voor de zekerheid.
het was al eens eerder gevraagd door iemand anders maar daar was geen antwoord op gekomen. Maar ik zal er aan denken.
Dankzij jullie hulp heb ik net m'n eerste overnachting via PRICELINE, \\:D/heb 2 dagen geprobeerd voor Westin Diplomat Resort and Spa, (dus alleen Hollywood fort lauderdale aangeklikt en bieden begonnen met 80 euro, normaal is ie rond 400 dollar en nu bevestigd voor 135 dollar. )
Heb al voorlopig reservering voor 4 nachten in Orlando via een hotelsite . Hier konden we met 3 kids op 1 kamer.
Met 3 kleine kinderen wordt niet overal geaccepteerd op 1 kamer, maar tot nu toe is het in de duurdere/grotere hotels altijd gelukt met bijplaatsing van kinderbedje, ik kon er niks over vinden zo gauw op priceline of op de hotelsite .Ze spreken over 2 adults.(in de meeste hotels waar ik gecheckt heb waren 2kinderen zowieso gratis) Heeft iemand hier ervaring mee ?
Hey Stefie,
Leuk dat je eerste Pricelinebod is geaccepteerd. In juli hebben wij ook in dit hotel via priceline gelogeerd.
Priceline garandeerd in principe alleen slaapplaats voor 2 personen op een kamer. Wij hebben 2 kids en we mailen een hotel (als we een winnend bod hebben) dat we met 4 personen zijn en graag een kamer willen met 2 dubbele bedden. Is nog nooit een probleem geweest (We hebben tot nu toe altijd gekregen wat we wilden). Als het hotel voldoende plaats heeft doen ze normaal gesproken niet moeilijk, maar als het een drukke periode is en de kamers verder zijn volgeboekt dan zou je een probleem kunnen hebben. Ik neem aan dat het met 3 kids hetzelfde gaat. Ik zou het hotel gewoon mailen en vragen om een kamer met 2 dubbele bedden en een extra kinderbed, je hoort dan wel hoe er gereageerd wordt. Het is trouwens wel lastig om het Westin te mailen (gaat via een centrale van alle westins)
Nicole