Ja dat was het nummer. Ik had het wel ergens opgeschreven maar wist niet meer waar.
Afdrukvoorbeeld
Bedankt, ik heb direct maar even gebeld.
Het blijkt dat de vouchers over rwee reizen moeten worden gespreid. Ze zijn niet te combineren.[-X
Wat kan is boeken rechtstreeks of bij het reisbureau.
Wie weet welke reisbureau´s die vouchers accepteren?:idea:
Hallo,
juist met United gevlogen: Brussel-Washington-Orlando, Miami-Washington-Brussel
Alle vluchten zeer goed op tijd vertrokken, zeer goed op tijd aangekomen, vlotte incheck, goede beenruimte (wel gangplaatsen), goede service.
Twee opmerkingen:
- Check online in: bespaart je heel veel tijd op de vlieghaven zelf
In Brussel is er een speciale incheckbalie voor de mensen die online ingecheckt hebben, maakt serieus veel verschil
- vanaf 20 april wordt United "cashless" dwz geen cash betalingen meer op het vliegtuig voor alcoholische drank of duty free, enkel credit cards
Een goede vlucht!
wij hebben bevestigde plaatsen voor zowel de heen - als de terugvlucht. Op de heenlucht 2 aan 2 (mv 2 kids) maar op de terugvlucht alles achter of van elkaar. DAt is niet prettig. Weet iemand hoe we dit kunnen veranderen?
Heb je al op de united site ingelogd en gekeken of je daar de stoelen kunt aanpassen? Zo niet, zou je even kunnen bellen, en anders bij inchecken nogmaals vragen of ze wat kunnen doen.
Ik heb zojuist gebeld en ook telefonisch hebben ze maar 30% van alle stoelen vrijgegeven. Wij konden voor de terugvlucht van 4 mei niks wijzigen, dat moeten we dus in Orlando (of Washington??) nogmaals vragen. Wij hebben op de terugreis ook 4 stoelen aan het gangpad en da's voor onze kids van 5 en 6 niet zo prettig.
Ik kan pas 24 van te voren inloggen, we vetrekken donderdag dus dat ga ik zeker doen. Maar met 2 kleine kinderen (7 & 9) verspreid over het vliegtuig zie ik niet zitten
Meestal regelen ze anders wel iets in het vliegtuig zelf hoor, de stewards en stewardessen, als je het vriendelijk vraagt. Vorig jaar hebben wij dat ook meegemaakt met mensen met kinderen die niet bij elkaar konden zitten. Meestal zijn passagiers wel welwillend om mee te helpen.
Wel een beetje bizar hoor, het lijkt erop dat een aantal mensen er de gewoonte van maken om dan maar zo laat mogelijk in te checken op zaterdag zodat ze leuke aanbiedingen zoals pak geld of businessclass dag later of vouchers krijgen waarmee men bijna gratis meekan een volgend keer.
Natuurlijk, het is ook een beetje afgunst van mijn zijde aangezien ik ondanks al die vluchten die kant op, alleen maar een voucher van 300 dollar heb gekregen wegens defect aan stoel + entertainment..](*,)
pfffffffff
Ik reageerde op :
En daarbij, dit is toch een algemeen topic over United / TED ? En dit lijkt de enigste maatschappij te zijn die vrolijk
vouchers uit loopt te delen.
Oh...gelukkig, want volgens mij gaat de discussie hier voornamelijk over bezorgde ouders die graag met hun gezin bij elkaar willen zitten.
Zelf mis ik even wat er bizar aan de discussie of het onderwerp is. Verhalen over 'bewust' laat inchecken heb ik even gemist.......