Re: Vragen over de eerste nacht/dag
Ja, dat kriebelgevoel kennen we allemaal wel, elk jaar weer hetzelfde liedje :-)
Is het een idee om je dochter te laten rijden, of heeft ze geen rijbewijs of ook geen ervaring met automaten? Op zich is het rijden met een automaat een eitje (linkervoet uit de buurt van de pedalen houden, en met de rechtervoet of gas of rem bedienen). Schakel "D" ïn om te rijden, "R" voor achteruit, en "P" is de parkeerstand.
Maar ik begrijp heel goed dat er veel op je afkomt na een lange en vermoeiende vliegreis met overstap. En als het tegenzit ga je laat in de middag als het donker begint te worden, tijdens de spits, via de zeer drukke route 192 op weg naar je villa. Misschien is het in jullie geval dan inderdaad verstandig om eerst bij te komen in een hotel in de buurt. Daar heb ik zo gauw geen tip voor, want ik rij zelf altijd meteen door naar mijn villa (soms met een half oog, droge keel, en hongerig.....). Wat de boodschappen betreft, niet ver van Windsor Hills zijn volop winkels en restaurants langs de 192. Rij route 545 uit richting 192, en dan linksaf. Verderop, op de hoek van 192 en Formosa Gardens Blvd is een klein winkelcentrum met een goed gesorteerde en goedkope supermarkt.
Veel succes, en veel plezier alvast!
Re: Vragen over de eerste nacht/dag
Een automaat is ideaal, wie weet ga ik ook nog eens over.. hier heeft het een stoffig imago, in Amerika vind je bijna niet anders.
Maar zoals al eens gezegd, huur een dag een automaat of doe een proefrit in een automaat om het even nog van te voren te weten. Het is heel makkelijk, maar je moet natuurlijk wel even weten hoe het werkt.
Re: Wat vraagjes over Orlando
Hallo
Best wat je kan is een auto bijboeken,pendelbussen rijden er wel maar wanneer of hoe,geen idee.
Wij huren steeds een auto als we ons hotel boeken en vlucht boeken.
Naar onze mening is Lake Buena Vista het dichts gelegen bij de Disney parken.
Daar kan je tevens hotels vinden die beantwoorden aan jullie wensen.
Let wel op,als je géén hotel boekte bij je boeking,kan de prijs behoorlijk tegen vallen.Neem voldoende dollars mee of je credit card als je dat hebt,zeker als je geen kamer bijboekte.
mvg
Harley