Ik denk dat ik weet waar ze bang voor zijn, nl dat de overige tickets dan ook meteen worden geactiveerd.
Dat is NIET zo. Je activeerd per ticket, niet per groep.
Eric
Afdrukvoorbeeld
Ik denk dat ik weet waar ze bang voor zijn, nl dat de overige tickets dan ook meteen worden geactiveerd.
Dat is NIET zo. Je activeerd per ticket, niet per groep.
Eric
Heb nog een vraagje.
Wil juist mijn tickets bestellen bij American Estates,
maar telkens komt er bij land steeds Nederland.
Kan ik dan niet bestellen vanuit Belgie????
Je kan het vakje waar Nederland in staat leegmaken en daar Belgie intikken.
Weet alleen niet zeker of AE ook naar Belgie opstuurt. Misschien eerst even bellen?
Heb nog een vraag.
Heb juist 10 dagen tickets besteld bij A.E.,nu is mijn vraag,als ik op het laatst van mijn vakantie nog te veel dagen over heb,mag ik dan dezelfde dag voor twee dagen naar een ander park???
Lees je vraag nog eens goed door. Echt duidelijk is het allemaal niet :)
Geef ook even aan wat voor een tickets je precies gekocht hebt (met Hopper?)
Ik gok trouwens dat je het volgende bedoeld:
http://www.allearsnet.com/pl/ticket.htmCitaat:
Am I allowed to use two days off of my MYW Base ticket (non-hopping) if I decide I want to go to a second park on the same day as the first?
No you are not. The tickets are sold and the computer system is based on the number of days you have, not the number of park visits. Once you have used a non-park hopping ticket at any park, the computer system will not let you use it at another park on the same day. You are allowed to re-enter the same park you already went into later the same day.
Uitzonderingen zijn er niet!
- Base-tickets zijn voor 1 park per dag.
- Hopper-tickets zijn voor meerdere parken per dag.
Dus afhankelijk van welke tickets je hebt kun je één of meerdere parken per dag in.
Hoe zit dat nou precies met die ultimate tickets?
Alle verkoopsites incl. de internationale pagina van waltdisneyworld.com zeggen 'alleen voor UK and Ireland residents', terwijl je ze als inwoner van veel andere Europese landen ook kunt bestellen. Voor ons zou het een stuk handiger zijn om deze tickets te gebruiken, maar we willen uiteraard niet het risico lopen om bij de gates te horen te krijgen dat wij als nederlanders deze tickets niet mogen gebruiken.
Bij de gates wordt NIET gecontroleerd uit welk land je komt, ze kunnen wel naar je ID vragen, maar het maakt dus NIET uit waar je vandaan komt !!
Gewoon bestellen dus.
Eric
Heb gisteren onze disney tickets ontvangen voor komende zomer, onderaan ieder kaartje staat echter onze achternaam. 2 kaartjes zijn echter voor vrienden die een andere achternaam hebben. Ik heb bij de bestelling echter niks op moeten geven op wiens naam de kaartjes moeten staan. Ik neem toch aan dat ze daar geen probleem van maken bij de ingang?
Is volgens mij geen probleem. Je valideert de pas de eerste keer met je vingerafdruk.
Daarmee wordt hij aan een persoon gekoppeld.