Re: Advies gevraagd: Welk vrij nieuw villa park?
Wij hebben net weer een update annex upgrade gehad van onze huisbaas.
Onze overzeese huurwoning, die al een perfect afgeschermd zwembad met losse hottub en wifi had, is nu voorzien van een wii-wall in de toch al niet sobere gameroom en heeft zelfs een TomTom in de kast ligggen for our convenience.
De villa ( www.orlandodream.com ) ligt dan wel in het wat oudere Linfields, maar wordt perfect onderhouden, zowel ex- als interieur. En wordt betaald in Lekkere Lage Ponden :-).
Villa ziet er geweldig uit !
We hebben net een e-mail gestuurd naar de eigenaren van
orlandodream.com om te vragen of de villa in April 2009
nog vrij is !
Dit wordt dan onze eerste keer in een villa maar ik denk dat onze
kinderen het zwembad en de gameroom (incl. WII) helemaal geweldig
gaan vinden.
Hoi Rembrandt, Indian Point ligt tussen Poinciana Blvd en Bass Road, niet ver van de 192, achter die 24-hour Walmart.
Re: Villa aan de 192 of 27
Ik ben de laatste weken ook driftig op zoek naar een leuke villa voor de periode van 15 t/m 24 maart en zie door de bomen het bos niet meer.
Het liefst bij de 192 (tipje van Michael66) en heb ook al de verslagen van Ta2Gerrit "doorgeworsteld";) omdat ik weet dat hij al jaren villa's huurt.
Zag er allemaal fantastsich uit alleen is er denk een probleem in maart want alles zit dan al vol wat ik gezien heb.
Ik ben ook wezen kijken bij VRBO en daar kom ik ook niet veel verder mee. We hebben totaal geen ervaring met het huren van een villa dus graag jullie hulp/tips.
We gaan maar met z'n tweeën dus het hoeft geen supergrote villa te zijn, game-rooms hoeven er niet bij te zitten maar wel internet als het mogelijk is en zwembad op het zuiden. Yacuzzi lijkt me ook wel eens lekker maar geen must.
Via AE en USA fun vac. kan ik wel wat huren maar ik wil graag van tevoren weten waar ik terecht kom.
Iemand nog ideeën voor ons?
gr. Paula
Kijk ook eens op de site van D-reizen daar staan diverse villa's van Nederlandse eigenaren. Onze voorkeur gaat uit naar de 27 want dat i sgeografisch verder echter je kan veel beter doorrijden dan vanaf de 192.
Hallo Paula,
In ons favolijstje staat ook deze website met een paar villa's bij Lake Berkeley (zeg maar bij Michael66 in de buurt ;-)) die er geheel niet verkeerd uitzien, en ook een leuke prijs hebben, in GBP.
Ze hebben nog plek op jullie datums. Misschien iets voor jullie ??
Ziet er niet verkeerd uit, ik heb ze gelijk maar even gemaild.
Vooral die naam: Killervillas, ;) dat moet toch wel goedkomen hè?
gr. Paula
diaantje
Laat je niets wijsmaken, Lindfields is een goede locatie!
Het verschil in luxury en superior ligt aan wat de villa kan bieden. Draadloos internet is b.v. een criteria om de luxury standaard te bekomen maar dit kan net zo goed in een "oude" villa.
Wat heet oud? Ikzelf heb een villa gekocht van 1995 wat voor U.S. standaard oud is.
In 2005 is deze volledig gerenoveerd met nieuwe meubels, nieuw dak, nieuwe schildering, nieuwe airco/verwarming, nieuwe pool installatie etc.
Is dit voor jou een oude villa?
Paula,Ik heb vorig jaar een villa bij AV gehuurd ,en gewoon gezegd in welke community ik wilde zitten.
Wij zaten toen in Windsor Palms vlakbij marker 5 aan de 192
Succes
Niet om kritiek te hebben op Teo e.a. bij AV, want ze hebben al een aantal keren diverse US reizen perfect voor ons geregeld en we zullen daar nog we vaker aankloppen, maar garanderen dat je in een bepaalde community terecht komt kunnen ze echt niet.
Ook wij hebben via hun een keer in Windsor Palms geresideerd en vonden dat de beste villa tot dan toe. Alle gegevens genoteerd om maar te zorgen dat we er een volgende keer weer terecht konden, maar helaas.
De keer er op zaten we in een veel oudere community in een behoorlijk mindere villa, met wezenlijke gebreken.
Daar kan Teo niks aan doen, die heeft ons nadien zelfs mooi gecompenseerd, dat wordt bepaalt door de agent ter plaatse, en die zijn horende doof en ziende blind, is mijn mening.
Van daar dat wij daarna zelf op zoek (via o.a. VRBO, Villas2000) zijn gegaan naar villa's, tot nu toe naar volle tevredenheid.