Re: nieuwe tickets UNIVERSAL
Ook op het gebied van de jaarkaarten is er best veel veranderd. De Powerpass is voortaan alleen nog maar beschikbaar voor Florida Residents.
De aantrekkelijke combinatie Preferred Pass (met gratis parkeren) en Powerpass (zonder parkeren) behoort dus helaas tot het verleden. Een preferrred pass kost nu $ 229,99.
Zit me ook al te bedenken of de flex ticket ook niet duurder gaat worden nu universal de prijzen zo verandert heeft.
Anders vlug bestellen.
de kaarten voor Universal zijn toch alleen voor Amerikanen en Canadezen of ben ik nu een beetje dom:roll::roll::roll:
gr Belinda
Hoe bedoel je dat? De toegangskaarten zijn voor iedereen alleen de jaarkaarten daar zat nu begreep ik een kaart bij voor alleen Florida inwoners, maar de andere kaarten kan je gewoon kopen anders wordt het wel erg rustig in het park.
ik bedoel de kaarten bij undercover tourist grBelinda
Nee hoor, die worden ook gewoon naar Nederland verstuurt, heb ze daar ook gisteren besteld en zal ze over ongeveer 10 dagen ontvangen.
Ik heb ze ook als een speer besteld bij Undercover Tourist voor 108 $.
Hoe zit het met het orlando flexticket? Blijft dat aan dezelfde prijs?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
verwijderd
Nee hoor, die worden ook gewoon naar Nederland verstuurt, heb ze daar ook gisteren besteld en zal ze over ongeveer 10 dagen ontvangen.
Klopt wat er geschreven wordt.
De kaarten zijn alleen voor amerikanen en canadezen, maar je kunt ze wel bestellen.
Lijkt mij sterk dat de kaarten gecontroleerd worden aan de ingang vd parken.
In het verleden bestelde ik ook altijd kaarten die alleen voor britten waren, en nooit een haan naar gekraaid..
Hoe lang zijn deze kaarten geldig, voordat je ze gebruikt...
Greetz,
Pascal