Re: Alamo: auto ophalen vlak na middernacht?
Alamo heeft een hele mooie website, speciaal voor dit soort vragen. Je kunt daar ook per locatie bekijken tot hoe laat ze open zijn: https://www.alamo.com/index.do?actio...e=uswww-header
Citaat:
Orlando Intl Arpt (MCOT71)
Hours:Sun-Sat: 12:00 am 11:59 pm
Je huurt een auto per 24 uur. Op welke tijd vlieg je weer terug? Want 00:00 ophalen betekent ook uiterlijk om 00:00 terugbrengen. Anders gaat er weer een nieuwe periode van 24h in.
Oke, dan weet ik het antwoord al. We vliegen rond 14.00 uur terug, dus auto inleveren rond een uur 11.00. Dat wordt dus de volgende morgen ophalen (of tot 11.00 uur wachten..:-?). Dank voor het antwoord!!
Is een extra overnachting voordeliger dan een extra dag autohuur?
Je huurt je auto van 25-7 tot de terugbrengdag 11.00 uur.
Je spaart dus alleen een dag uit als je tot 11 uur wacht met ophalen. Maar je bent wel een halve dag vakantie kwijt...Tenzij je een halve dag op een vliegveld als vakantie ervaart natuurlijk.
Het hotel was al geboekt. Vlakbij het vliegveld. Ik laat ons door de shuttle van het hotel ophalen en de volgende dag maar de auto ophalen. Aangezien we nu 1 1/2 uur later arriveren, dus bijna middernacht, bedacht ik dat ik de auto wel gelijk kon meenemen. Dus niet, of het moet een vertraging van 11 uur hebben...:cry:, maar daar hoop ik maar niet op. Middernacht is al laat genoeg.
Dan snap ik nu je plan! Lekker bijkomen in het hotel en dan de auto ophalen.
Is sowieso handiger. Dan sta je lekker fris aan de balie en laat je je ook niet zo snel iets aansmeren..