Op deze site kun je precies zien welke stoelen er goed, gewoon, of minder goed zijn in de 767-300 van United. Er zijn 2 types 767, dus even op de site van United kijken welke van de 2 je mee vliegt.
Afdrukvoorbeeld
Op deze site kun je precies zien welke stoelen er goed, gewoon, of minder goed zijn in de 767-300 van United. Er zijn 2 types 767, dus even op de site van United kijken welke van de 2 je mee vliegt.
Moet je wél rij 22 nemen (da's de meest achterste Exit row) anders kun je niet met de rugleuning naar achteren... :D
Nadeel van exit row is dat je weer geen tas onder de stoel voor je mag duwen. Ik weet niet hoe het bij United is (wel vaak mee gevlogen, maar nooit exit row), maar bij KLM mag je de gehele vlucht niets onder de stoel van de voorganger hebben.
Bij andere maatschappijen soms alleen niet met opstijgen en landen. 516 euro valt nog wel mee voor een Economy Plus stoel van AMS<->MCO, moet ik zeggen.
Bij de exit rows kan het soms erg koud zijn. Plus dat de leuning tussen de beide stoelen niet omhoog kan. Sommige mensen vinden dat vervelend.
Mag bij KLM wel gewoon hoor tijdens de vlucht.
Bedank allemaal
groetjes nel
b767-300er; bedoel je baggage onder je stoel? Dan zal de sticker op de stoel wel niet kloppen.
Desalniettemin had ik tijdens de vlucht ook gewoon mijn tas er onder.
Het puntenprogramma van United valt echt vies tegen. Voor een retourvlucht naar Orlando krijgen we nog maar 2300 miles. Dit was vroeger veel meer.
Heb nu via RocketMiles een aanbieding dat je bij het boeken van een hotel 3000 punten extra krijgt, bovenop je gewone punten.
Ik zit straks na de vlucht zo rond de 52.000 punten en bij 60.000 punten heb je weer een gratis vlucht.
Als je voor 31 maart een hotel boekt (voor het eerst) via RocketMiles, krijg je 3000 miles extra. Doe je dat via deze link, dan krijg ik 1000 miles en krijg jij ook nog eens 1000 miles bovenop die 3000 én de miles die je krijgt voor je boeking.
Als een mod dit niet kan waarderen, gooi de link dan maar weg. Ik probeer aan mijn laatste paar punten te komen, waarbij de ander ook voordeel heeft. :) Is trouwens niet eens alleen om bij United extra punten
te scoren, kan ook voor andere spaarprogramma's, zoals FlyingBlue van KLM. Als je gewoon 1000 miles wilt kopen bij United, kost je dat $35. Nadat ik die 60k bij elkaar heb gesprokkeld, ben ik er klaar mee ook
en zal ik niet alleen meer United vliegen. 2300 miles voor een retourvlucht is echt een lachertje vergeleken met vroeger.
Die stickers kloppen idd al jaren niet. Zon verbodsbod met een koffertje erop.
Ik heb nog wel een flesje met stickerverwijderaar voor ze. :)