Heb van het weekend via dollar.de een midi-suv gereserveerd voor juli 29 dagen.
Prijs USA reisen: € 905,- (Super-Inclusiv-Plus)
Prijs Dollar.de : € 685.- (Platin)
Scheelt € 220 euro., :grin:
Afdrukvoorbeeld
Heb van het weekend via dollar.de een midi-suv gereserveerd voor juli 29 dagen.
Prijs USA reisen: € 905,- (Super-Inclusiv-Plus)
Prijs Dollar.de : € 685.- (Platin)
Scheelt € 220 euro., :grin:
Overigens heb ik aan USA-reisen gevraagd waar het grote verschil in zit.
Dit is het antwoord:
Dear John,
This appears to be a glitch on the Dollar website. We encourage you to book your vehicle with Dollar directly to take advantage of this pricing. We appreciate you letting us know and we will follow up. Furthermore, thank you for your continued loyalty and allowing us to respond to this discrepancy. We hope to continue serving you in the future!
Thank you and have a great stay!
Een foutje in de site dus.
Dat duurt dan toch al zeker een week.
Zou je bij moeten betalen dan als men het bij dollar.de ontdekt?
Hoe werkt het bij dollar.de met de extra bestuurder? Dat kan ik bij die pakketten niet terug vinden.
Prijzen zijn altijd onder voorbehoud van (druk)fouten. Dus met een beetje pech vragen ze je om bij te betalen als het echt een fout is.
Ik heb niet goed gelezen. In ieder geval, mijn duits was niet goed genoeg...
Citaat:
Im Mietwagentarif inbegriffen: Unbegrenzte Kilometer, Schadenersatzverzichtsklausel, Zusätzliche Haftpflichtversicherung, Nicht versicherter Autofahrerschutz
Alle Steuern sowie Flughafen- und örtliche Gebuhren, Alle “Zusatzfahrer”-Gebühren, Voller Tank bei Mietbeginn, Unfallversicherung
Nu nog gekker.
Krijg net een mail van Eautohuur.
Zij gaan nog onder de prijs van Dollar.de zitten.
Het is maar twee euro, maar toch!
Het kan dus wel!!
Denk dat ze daar ook niet blij zijn met de prijzen van Dollar.de,.....haha
Ik realiseer me nu wel dat het bij dollar met extra bestuurder en tank benzine is. Dat is niet zo bij Eautohuur. Het gaat niet meer lang duren en dan boek ik ook bij dollar.de heb ik zo het idee.