Oké. Ben benieuwd. Ik heb wel begrepen dat de Europese modellen nog behoorlijk afwijken van de Amerikaanse.
Afdrukvoorbeeld
Oké. Ben benieuwd. Ik heb wel begrepen dat de Europese modellen nog behoorlijk afwijken van de Amerikaanse.
Ik zie op de site van Usareisen.de bij Alamo (winterperiode) o.a. de "klasse" Cadillac Escalade Pw staan (zo te zien weer het model boven de Fullsize-SUV).
Echter als ik via Alamo.nl een auto bij Miami Airport zoek bestaat deze klasse helemaal niet :-k
Iemand een idee hoe dit kan? Of is het echt DAT specifieke merk/type dat je krijgt in tegenstelling tot de midsize/fullsize waar uiteraard verschillende merken/types onder kunnen vallen?
De Vue is een fijne auto, beetje kruising tussen een Kia Sportage en Nissan Murano.
Lekker ruim en ziet er nog goed uit ook. Nu maar hopen dat het geen Rondo wordt :-)
De premium SUV (Escalade e.a.)staan als gereserveerd te boek. Daar krijg (op MCO althans) je pas in de garage de sleutels van. Ze hebben daar een gereserveerdenbak en noemen dan voor je op wat er staat, en na je keuze wordt de PCHoofttrekker netjes voorgereden.
Dat doen ze trouwens ook met de Fullsize SUV.
De PW is een luxere, en soms grotere (Suburban) uitvoering van een Fullsize SUV.
Of het een drama is weet ik niet, en sommige mensen zijn er wel tevreden over (heb ik ook hier wel gelezen), maar het is wel een "kleine" midsize SUV.
Waar je voorheen een Equinox (ook Midsize SUV) huurde en eigenlijk bijna altijd een upgrade kreeg is het alternatief nu vaak een Rondo,die staan er genoeg, duidelijk geen upgrade.
Dus eigenlijk krijg je een auto in de klasse die je gehuurd hebt. Bummer ;-)
Ik heb even op de USA site van KIA gekeken. De Rondo is helemaal geen SUV!!!
Hij staat gewoon onder de groep CARS!
Ik denk dat ik daar niet mee akkoord zou gaan als ze me die meegeven in Orlando!
Ik denk dat wij ook gewoon een printje meenemen van de KIA site om die aardige meneer van de Alamo er op te wijzen dat de Rondo geen SUV is als ze die ons volgend jaar proberen aan te smeren als we weer een Equinox hebben gehuurd.
Ik zal later vandaag eens een printscreen plaatsen. Kan iedereen die in zijn handbagage meenemen die een Intermediate SUV huurt!
http://img25.imageshack.us/img25/679...nintermsuv.jpg
Edit: prtscrn geplaatst.
Dank je. Maar dat plaatje had ik zelf ook al gemaakt en geplaatst en wel hier :)