Nee, dat is niet mogelijk. Je doet dan afbreuk aan Seaworld om alle af te raffelen en aan de andere kant kan je ook niet echt genieten van Aquatica. Wat wel kan is een aantal uur naar Aquatica en vervolgens gaan shoppen.
Afdrukvoorbeeld
Nee, dat is niet mogelijk. Je doet dan afbreuk aan Seaworld om alle af te raffelen en aan de andere kant kan je ook niet echt genieten van Aquatica. Wat wel kan is een aantal uur naar Aquatica en vervolgens gaan shoppen.
Hier sluit ik me graag bij aan. Als je SeaWorld doet, dan moet je je daar de tijd voor nemen. Met een beetje planning is het redelijk op 1 dag te doen (waarschijnlijk kun je dan niet alle shows zien) maar ik zou wel een keuze maken tussen de parken. TIP: ga voor SeaWorld, een super ervaring (maar dat is persoonlijk):-D
Gr. Saskia
Inderdaad, wat bovenstaande personen al zeggen, Seaworld hoor je de tijd voor te nemen. Al is het een drukke dag, er is zoveel te zien. Shows kan je aardig achter elkaar plannen, maar dan nog ben je een hele dag zoet. Zeker omdat je waarschijnlijk ook langs alle dieren wilt gaan lopen en misschien nog de achtbanen in wilt duiken. Ik zou je daar niet in gaan haasten.
Ok, dat is duidelijk, ik ga jullie raad opvolgen en enkel seaworld bezoeken! thanks!
wij zijn ook in Seaworld geweest en zijn zelfs nog een keer een halve dag terug gegaan omdat we niet alles gezien hadden. Neem er je tijd voor zodat je niet het park door moet rennen. een volle dag heb je echt nodig ook al lijkt het niet zo groot.
Voor mij is het niet zo'n ramp als ik niet alles in 1 dag gezien krijg, ik ga in januari, en weet dat dit niet de laatste keer zal zijn. Volgende keer gewoon heel lang met mijn vriend gaan ofzo ;)
Grote veranderingen in 2012 en 2013 voor SEAWORLD.
Gelezen in Orlando Sentinel.
Kan iemand dit artikel op forum plaatsen.?
Met dank en groetjes Henke.
http://img804.imageshack.us/img804/3438/seaworld.jpg
Bron & artikel; Orlando Sentinel
Seaworld Orlando is bezig met uitbreidingsplannen:
http://articles.orlandosentinel.com/...-entertainment
Zijn er mensen op dit forum die al "Loro Parque" in Tenerife en "Seaworld" Orlando bezocht hebben en kunnen vergelijken?
Ik heb de indruk dat vele attracties van "Loro Parque" dezelfde zijn: Dolfijnen, Orca's, zeehonden, Pinguïns,
In Loro Parque zijn ook veel verwijzingen naar Seaworld en de familie Busch.
mvg