Net een mailtje gehad dat the Freshwater Oasis vanaf nu geopend is.
Afdrukvoorbeeld
Net een mailtje gehad dat the Freshwater Oasis vanaf nu geopend is.
Wij hebben de eerste drie maanden van dit jaar de controle op de Disney Parken duidelijk zien toenemen, wij zijn in het bezit van een jaar pas Florida Resident en hebben bij diverse bezoeken controle gehad.
Ook hebben wij in de krant gelezen dat er 5 mensen extra zijn aangenomen om de kaartverkopen bij de niet erkende wederverkopers te controleren.
Je gewoon aan de regels houden en lekker genieten.
Groetjes Henke.
Wij willen ook discovery cove bezoeken. als je daar heen gaat en zwemmen met dolfijenn boekt krijg je een kaartje voor sea world en zwempark erbij en evt tegen meerpwijs van 20 dollar busch garden. WEten jullie of je deze kaartjes al thuis krijgt opgestuurd?? of krijg je die pas as je bij discovery cove aankomt?? Ergens willen we het dolfijnen zwemmen voor het laatst bewaren maar dan zouden we geen gebruik kunnen maken van sea world en de andere twee parken..
Je krijgt per mail een voucher en het geheel (dus inclusief DC) is 2 weken geldig. Ga je eerst naar DC dan krijg je daar een pasje dat je ook in de andere parken kunt gebruiken. Ga je eerst naar één van de andere parken dan neem je de voucher en legitimatie mee en meld je daarmee bij Guest Relations (dacht dat het zo heet). Je moet bij Seaworld aan de linkerkant naast de ticketverkoop zijn en dan krijg je daar een dagkaart. Voucher niet weggooien want die moet je altijd laten zien als je de parken in wilt als dit voor het bezoek aan DC is.
je kunt je voucher met streepjescode ook inscannen aan de turnstyle, kun je zo doorlopen
dus je kunt gerust eerst de andere parken doen en discovery cove als laatste bewaren
oke top dus we kunnen eerst de drie andere dingen doen voordat we met dolfijnen gaan zwemmen... dat willen we nl graag voor een vnan de laatste dingen bewaren
Als het te druk is aan de turnstyles kun je beter via de Guest Relations. Dat gaat dan meestal sneller.
Wat betreft het gebruik van de kaartjes. Ik heb ze via het reisbureau besteld en daar waren verschillen in prijzen van voor en na 1 sept. Misschien moet je daar nog even opletten. Die zijn dus ook logischerwijs niet te gebruiken voor 1 september (neem ik aan), ook niet voor de andere universal parken....
Edit: na opmerkingen - het is natuurlijk seaworld in plaats van universal
Wat bedoel je nu precies? Ik kan er even geen touw aan vastknopen...Als je iets aanneemt kan je het (logischerwijs.....:)) misschien beter eerst even goed uitzoeken voor je de info met anderen deelt, toch?
De ticketprijzen voor DC verschillen niet alleen per seizoen maar ook per dag. En aan DC tickets zijn toch geen Universalparken gekoppeld?
Haha het staat er inderdaad vaag. Bij het reisbureau hebben ze me verteld dat de tickets niet voor 1 september te gebruiken zijn, maar dat heb ik dus niet getest of iets dergelijks. Dat bedoelde ik eigenlijk. Hopelijk is het nu iets duidelijker :)
En pfff ik bedoel uiteraard Seaworld dat hier aan gekoppeld is.......