@b767
weet je al meer omtrent de PH TFM ?
Gr Ferry
p.s reuze jammer van je eigen forum. Ik las er altijd graag op.
Afdrukvoorbeeld
@b767
weet je al meer omtrent de PH TFM ?
Gr Ferry
p.s reuze jammer van je eigen forum. Ik las er altijd graag op.
Hij is in productie. expected roll-out: 25-02-2015
Begint na de roll -out het testen ? of gaat hij direct naar Amsterdam ?
Na de roll out begint het testen inderdaad, dit duurt een week of 3. Eerst test Boeing zelf (De zogenoemde B-Vluchten(Boeing)), daarna test de klant, de zogenoemde C-vluchten (Customer). De vlucht naar Amsterdam staat gepland rond 22 maart.
3 weken testen !!?? En elke dat intensief ?
Is het te doen voor iemand langs (1,92) om een vlucht te maken vanaf Amsterdam naar Orlando met enigszins nog een beetje comfort? Ben een beetje aan het rond neuzen, ik ga misschien deze zomer alleen naar een gastgezin, en de Arke vluchten in hoogseizoen zijn inderdaad wat duurder dan concurrenten met één overstap, maar dan vlieg je wel direct en je komt aan op een wat kleiner, rustiger vliegveld. Ook een voordeel is dat je de unaccompanied minors service niet hoeft te gebruiken als je direct vliegt.. (scheelt toch weer rond de €200,-)
Vliegen is een noodzakelijk kwaad. Ik ben zelf 1m97 en zit altijd krap. Maar ja, het is of niet gaan of je er overheen zetten :)
Ook met rechtstreekse vluchten ben je bij de maatschappijen gewoon een "Ummetje" hoor...
Een ummetje??? :confused:
Ummetje is een Unaccompanied Minor, dus minderjarige zonder begeleider. :D
Voor onze (Jetair) vluchten naar Sanford in april staat de Dreamliner gepland.
Wie weet of in de economy de opstelling 2 x 2 is of 3 x 3?
Volgens mij is het 3-3-3
Op de pagina van deze link kan je de indeling zien. http://www.arke.nl/vliegtickets/serv...elreservering/
Voor de indeling 2 - 2 zou ik wel extra willen betalen (stoelnummer reservering), maar niet voor 3 - 3.
Maar even afwachten dus, zodra de mogelijkheid tot stoelreservering wordt vrijgegeven.
Heeft iemand het al voorgehad dat een kind niet bij 1 van zijn ouders kon zitten zonder stoelreservering?
Onmogelijk. Zonder stoelreservering wordt een kind ALTIJD bij 1 van de ouders ingedeeld.
Arke dreamliner is 3-3-3 in economy.
2-2 zal wel heel erg luxe zijn dan namelijk. 4 stoelen op 1 rij ;-)
Wat betreft de druk in het vliegtuig bij de landing: Heb al wat tips gelezen in het topic 'oorpijn bij de landing', maar vraag me nog af of er ook een verschil kan zijn afhankelijk van waar je in het vliegtuig zit (vooraan/achteraan)?
Geen verschil
wel zit je voorin stiller qua geluid en heb je voorin iets minder last van Turbulentie
Voor oorpijn tijdens de landing zijn er volgens mij ook oorpluggen te koop( in ieder geval voor kinderen wel), wij hebben dat in het begin ook bij 1 van onze zoons gebruikt die hier last van had en met de oorpluggen ging het goed.
Wij hebben bij ArkeFly tickets geboekt naar Miami. De heenreis op 24 april is vluchtnummer JAF517. De vlucht gaat van AMS naar Orlando naar Miami.
Alhoewel wij in Orlando moeten zijn hebben we toch de vlucht naar Miami geboekt omdat dit zo'n EUR 1.500,- voordeliger was voor 4 tickets.
Denken jullie dat het mogelijk is om er in Orlando uit te gaan met de passagiers die Orlando hadden geboekt en dus het stuk Orlando-Miami niet mee te vliegen?
Ik denk dat ze dan je tickets voor de terugweg cancelen. Bovendien hou je de vlucht op omdat ze zowel op jullie koffers als op jullie zelf wachten.
Helaas is dit niet mogelijk, de resterende vluchten worden dan gecanceld vanwege een "no Show" (niet komen opdagen)
Je vliegt immers niet terug vanaf Miami, dus niet volgens het afgesproken routeplan. (terwijl je dit wel contractueel hebt afgesproken met de airline)
Dit ga je niet leuk vinden.
1500€ is een hoop geld laat ik dat voorop stellen !
En iedereen moet voor zichzelf bepalen wat hij of zij wil.
In mijn ( onze ) ogen vind ik het erg onhandig een hoop gedoe en stress om op deze manier geld uit sparen.
uiteindelijk moet je dan alsnog van Miami naar orlando rijden of vliegen
Ik zou iedereen aanraden om eens met Arke te vliegen, echt heel goed hoor.
Wellicht is mijn insteek niet helemaal duidelijk.
Ik dacht voordat ik het via Arke ga proberen te regelen steek ik mijn licht hier eens op.
Vertraging voor de rest van de passagiers lijkt me niet als ik het van tevoren met Arke regel?
Immers er gaan al x mensen in Orlando uit het vliegtuig, dus als ik het van tevoren regel en met hen er uit ga dan vertraag ik toch niets?
Als je het regelt met Arke Fly boeken ze je om naar Orlando en ben je alsnog de meerkosten kwijt!
Klopt helemaal, net gebeld met Arke, de meerkosten zijn zo'n beetje 3 weken autohuur. Dat wordt gewoon doorvliegen naar Miami. Ach de kinderen blij, die verheugen zich op het starten en landen :-)
Ze zijn niet gek daar bij Arke :)
En het mag gezegd worden, een heel vriendelijke kundige medewerkster aan de lijn gehad die het goed en op plezierige wijze uitlegde.
Tot op heden goed gevoel bij de Arke club.
Wij vliegen 6 maart met arke naar Orlando. Nou is mijn vraag voor extra eten of drinken kan je zowel met euro's als met dollars betalen in het vliegtuig?
Ik weet niet zeker of jetairfly dan nog vliegt.
Maar daar is alles incl.
Net op arke gekeken en er staat jetairfly bij.
Dan vliegt jetair de route en is alles inclusief.
Klopt het dat Arke je zoek gegevens bijhoudt en daarmee speelt met de prijzen? Ik zit nu al zo'n 2 weken prijzen voor een vlucht in de gaten te houden, en het begon met 1299, en nu staat die op 969. Vond het wel opvallend, haha :)
Als het goed is doet Arke dat dan weer niet. Je ziet alleen overal advertenties van Arke als je een andere site bezoekt, dat doen ze dan weer wel.
Maar kijk eens met een andere browser (bv chrome of mozilla ipv internet explorer) dan zie je het verschil. Of gooi je cookies eens weg
Oh oke dankjewel! Blijft Arke rond deze prijs denken jullie? Wist niet dat Arke zo duur was, al zijn de concurrenten niet goedkoper en die hebben ook nog eens een overstap.
Als ik dat zou weten had ik een ander beroep moeten kiezen.
Genoemde prijs is voor Maart erg duur maar voor bv de zonervakantie redelijk goedkoop vwb arke. Aangezien je geen datum noemt kunnen anderen dus ook niet oordelen
Zomervakantie... Is inderdaad een dure reisperiode. Ik wacht nog wel even af.