Dat is waar, ik was even vergeten dat het in Miami wel gewoon goed te drinken is. Denk te lang geleden, ik moet maar binnenkort weer eens wat boeken naar Florida. Ondanks het smerige water in Orlando, toch altijd een supervakantie daar! \\:D/
Afdrukvoorbeeld
Hoe dan ook vind ik het toch wel erg handig om regelmatig een beker water te halen in de parken.
Smaakt iets minder lekker dan een flesje... maar je hebt wel constant lekker koud water... en t is nog gratis ook.
Hoi
Wij willen 2 parken bezoeken (Sea World, Animal Kingdom). Wat doen we best om tickets te bestellen ? Wij zijn met 4 personen (2volw, 2kinderen 10jr en 14jr)
Of is het beter deze ginder ter plekke te kopen.
Groeten
Er is geen combo-ticket voor Seaworld en Animal Kingdom.
- Seaworld van te voren bestellen op site Seaworld
- Animal Kingdom aan de gate kopen (geen korting mogelijk)
Wij gaan in aug 09 voor 15 dagen naar rlando met 2 kinderen, de eerste is 11 jaar oud en de 2e 8. We willen een aantal parken bezoeken maar we weten niet goed welke. Kan iemand mij daar mogelijk in adviseren ?
bvd
eric
Misschien kun je wat meer over je kinderen vertellen? Jongen/meisje? Wat zijn ze al gewend aan pretparken? (ooit al in Disneyland Parijs geweest?) Wat voor een soort attracties hebben de voorkeur?
Nu is het erg moeilijk om iets te adviseren..
Wij gaan met onze dochter, dan net 9 jaar, ook naar Orlando en willen alle disney parken, seaworld en universal gaan bezoeken en onze dochter vindt het helemaal geweldig......is ook al heel vaak naar disneyland parijs geweest en daar gaat het ook allemaal prima, met af en toe wat rusttijd er tussen zal het best allemaal gaan lukken, zo niet dan maar een avond vroeg naar bed en dan zien we wel.....tis tenslotte vakantie!!!!!!!!
Meestal koop je een meerdagenticket (dit is het voordeligst) voor Disney en kunt dan Magic Kingdom, Hollywood studios, Epcot en Animal Kingdom bezoeken.
Magic Kingdom is bijna hetzelfde als Disneyland Parijs. Hollywood studios en Animal Kingdom is ook leuk voor ze.
In Epcot zullen ze niet in alle attracties mogen, maar er blijft genoeg over. 's Avonds is er een fantastisch vuurwerk in Epcot en ook de show Fantasmic in Hollywood studios is geweldig.
Als je niet zo ver van de parken zit, kun je tussendoor even naar huis gaan en dan 's avonds terugkomen. Je moet wel ruim op tijd aanwezig zijn voor een plek.
Seaworld zal ook heel leuk voor ze zijn.
Veel plezier alvast. Jullie gaan een fantastische vakantie tegemoet.
ALs kind ben ik tweemaal inWDW geweest, 2 jaar geleden nogmaals met mijn vriend en aankomende oktober ga ik weer,, je begrijpt,, n FAN! Ik was als kind ongeveer in de zelfde leeftijdscategorie als jullie kinderen. Wat ik me kan herinneren is dat de indrukken die ik in de parken opdeed fanomenaal en overweldigend. Alhoewel ik best wel al het een en ander gewent was ging dit toch alles teboven. Mijn ouders wisselden daagjes pretpark af met daagjes rust. In het hotel aan het zwembad vertoeven,, middagje winkelen, naar een van de disney zwembaden, middagje midget golfen in de pirates cove of iets dergelijks. Alles er uit halen wat er in zit is erg belangrijk maar wel met maten. De weersomstandigheden en de mate van drukte in het park zijn ook een factor om goed rekening mee te houden. Vermijd lange wachtrijen en kom gewoon later nog een keer terug. Met de park hopper plus pas heb je het voordeel dat je kunt gaan en staan waar en wanneer jij dat wilt. Ik wens jullie een fantastische tijd! Groetjes Ben
PS. Mochten jullie nog niet een hotelkeuze hebben gemaakt. Zorg dat je binnen t Lake Buena district zit, Disney is eventueel op loopafstand. Holliday Inn Sun spree is een goed kinder hotel ( bekend van Bassie en Adriaan), vlak daarnaast Marriot Village at little lake Bryan is een goede aanrader! Bij dit hotel is een redelijk ontbijt inbegrepen wat werkelijk ideaal is vooral met de kids. Ook supermarktjes op loopafstand!
Dag allemaal, het begint hier een beetje te kriebelen Nog 38 dagen en ons avontuur begint. Weet je nog ? Omi van 63 met dochter (32) en 2 kleinkindjes van 2 en 5...Een soort Test track denk ik. Na al het advies dat ik in dit forum in overvloed gekregen heb en dat me dan ook heel wat meer gemoedsrust geeft. Ga ik jullie nu toch nog enkele vragen stellen. Als we in Orlando aankomen willen we graag een hotel in de buurt van de vlieghaven met een shuttle service, en een kamer voor 1 nacht voor 4. Het schijnt dat die kleine wondertjes niet te doen zijn als ze heel heel moe zijn. Iemand ervaring met een hotel daar? Hetgeen we ook kunnen doen is een taxi nemen naar Windsor Hills (ons verblijf) en de volgende dag een taxi terug om de auto op te halen, weer aan de vlieghaven. Lijkt me precies duurder dan dat hotel. en welke taximaatschappij?
Dat we de wagen niet ineens meenemen komt niet alleen door de kindjes, ook ikzelf, ik heb 15 jaar niet meer met een automatic gereden, en weet begod niet hoe daaraan te beginnen (weer iemand hulp hulp!!), en als er dan hysterie in stereo op me afkomt rijd ik misschien tegen 10 geparkeerde auto's. En dan nog een laatste vraagje, denk niet dat het hier past, heeft iemand een lijstje van boodschappen voor de eerste dag, we hebben een condo, maar gaan wel veel uit eten.
Heel hartelijk dank.