Huis of appartement huren
Wij willen in Maart 2009 met 5 personen een huis of appartement in Florida huren, omgeving zuid west Florida.
Door de kredietcrisis (wie heeft het er niet over) vraag ik me af of het veilig is om dit via een prive persoon te doen en ben dus ook een beetje op zoek naar reisorganisaties die dit doen, echter zonder vliegreis.
of b.v. hotels die ook appartementen hebben.
Wie heeft nog suggesties
Re: Huis of appartement huren
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
setje
Door de kredietcrisis (wie heeft het er niet over) vraag ik me af of het veilig is om dit via een prive persoon te doen.
Waarom zou het door de kredietcrisis niet veilig zijn?
Het zou niet veilig zijn omdat er veel huizen forclosed worden, en als daar het huis bij zit dat jij particulier huurt, dan is dat er dus niet meer en je geld, die mensen hebben geen geld daarom worden ze forclosed, ik zou dus niet particulier een vroegtijdige deal doen, op de korte termijn zou ik er niet bang voor zijn, of je moet een deal kunnen sluiten waar je pas betaald bij aankomst, als die bestaan.
Welke plaats aan Gulfcoast voor villa
We willen in juni 1 week een villa huren kort bij het strand aan de upper gulf coast.
Na al wekenlang (bijna maanden) te veel villa's gezien te hebben#-o op internet vind ik het moeilijk om een juiste keuze te maken voor een plaats.
Sarasota, nabij Clearwater of toch richting Hudson......:-k
We willen een villa in een plaats dichtbij de mooie stranden, maar waar ook in de omgeving genoeg te doen is qua shoppen en restaurants.
Wie kan me tips geven?
ps: tips mbt villa's (6 personen) zijn ook welkom
Gr,
Wendy
Re: Welke plaats aan Gulfcoast voor villa
In Bradenton staan goede villa's en je zit centraal.
ann maria island is prachtig!
Wij zaten in Rotonda veel verder naar beneden maar ook dichtbij de meest prachtige strandjes en betaalbaar. We zaten 10 minuten van Boca grande http://rickenpetra.blogspot.com/2008...grande_11.html
http://rickenpetra.blogspot.com/2008/05/dolfijnen.html
Ook ben ik op Casey Key geweest. Daar zit je met je villa pal aan het strand en we hadden zwembad in de tuin......maar die optrekjes zijn niet te betalen 6000 dollar is niks voor 2 weken.
Wij hebben dit jaar in Palm Harbor gezeten. Prachtige villa in een heel rustige, groene woonwijk. Vlakbij de us19, met allemaal restaurants, malls en dicht bij Clearwater, Tampa, Tarpon Springs en mooie Gulf-stranden (Honeymoon Island, Fort de Soto enz.). We hebben het huis rechtstreeks bij de Engelse eigenaar gehuurd, ging allemaal erg goed. het huis is in uitstekende conditie. Kan je de link wel sturen als je dat wilt....
Re: Advies gevraagd: Welk vrij nieuw villa park?
Mocht ikzelf veel ongedierte tegenkomen (wat eigenlijk nog nooit gebeurd is) dan zou ik meteen de verhuurder bellen om een verdelger langs te sturen. Dat is daar de gewoonste zaak van de wereld. En wat privacy betreft: bij American Vacations heb ik een paar keer gevraagd om een zwembad met privacy in de vorm van struiken of een schutting. Dat is gelukt, beide keren zat ik toen in een villa in de wijk Indian Point. Zo'n schutting is echt heel fijn. Ik hou namelijk niet zo van ""shared sunbathing". :grin: Indian Point is echter verre van nieuw, maar ook weer niet zo slecht.
Re: Advies gevraagd: Welk vrij nieuw villa park?
Waar ligt Indian Point? Wel een goed idee die afscherming, AV ook eens doorgeven