Ik ben bang dat ze O.P het over kaartje van florida heeft... (ehmm... Florida forum?) :lol: :lol: :lol:
Afdrukvoorbeeld
Ik ben bang dat ze O.P het over kaartje van florida heeft... (ehmm... Florida forum?) :lol: :lol: :lol:
Dat had ik niet begrepen... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wij hebben helaas een HP Ipaq. Hier schijnen geen kaarten voor Amerika voor te zijn.
Nu hebben we een navigatiesysteem in Florida gelijk met de huur van de auto gevraagd.
Groetjes Pluisje:sun:
Ik heb ook een Ipaq (2100) en heb hiervoor niet alleen heel Europa op huisnummernivaeu, maar ook de hele USA (weliswaar in deelkaarten) op huisnummerniveau. Brengt je echt tot voor het hotel.
Ik geloof trouwens, dat Australie en Canada er ook nog bij zitten. Kaarten zijn inmiddels al wel zo'n 5 jaar oud.
Knaapje
Toevoeging: Ik heb even op de site gekeken. Volgens mij moet je navigator 6 hebben.
Hoi Valerie,
Ik heb ook de tomtom one en heb daar de kaart usa southeast voor gekocht. Hier staat oa Florida op. Dit kaartje (je moet het downloaden en op een sdkaartje zetten) is nu € 10 goedkoper. Je hebt ook een complete kaart en die is nu maar € 49.95 ipv € 69.95. Ik heb dus helaas net teveel betaald. Ik neem mijn tomtom ook mee en heb op mijn kaartje al de hotels en wat restaurants bij mijn favorieten gezet. Mocht je geen sd kaart hebben kun je zo'n kaart ook downloaden en op je harde schijf van je tomtom zetten.
Groetjes Monique
hallo allemaal heeft iemand ervaring met de tomtom met usa kaart ,
ik zou hem moeten downloaden van tomtom en er op zetten
heeft iemand dit al gedaan? en werk het goed daar ?wie kan mijn verder helpen ??? :?
Tomtom werkt perfect met een ipaq en losse muis maar ook super met de go 910. Ik heb ze allebei enkele malen daar gebruikt en ze brengen je werkelijk overal.Je kunt ook nog enkel poi's toevoegen voor je eigen gemak daar. Kaarten zijn ook op een andere manier te verkrijgen.
succes.
Kiezen voor SNELWEGEN... en de kortste route ff vergeten...
Wij hebben hier in Nederland ook een zonwerende voorruit, het duurt gewoon langer voordat de TT het signaal ontvangt, maar uiteindelijk lukt het toch. Soms rijd ik al wel 10 minuten!
In Florida kwamen we de parkeergarage uit, en ook geen GPS signaal.....hebben we hem even voor een open raam gehouden en PLOP daar was het, daarna aan de voorruit, en dat gaat gewoon goed dan.
groetjes Sylvia