Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com
Leuk :razz: !
Volgende week vertrek ik met mijn vrouw voor een weekje Florida. Eerst 3 dsgen in Hollywood aan de kust (zakelijk), daarna rijden we naar Orlando waar we 3 nachten blijven. Ik heb een Resort in WDW of Universal (o.a. Peabody) geprobeerd, maar tot $ 95 geen prijs.
Uiteindelijk voor een 3ster in WDW area gegaan en kreeg (wat ik al bijna zeker wist, want iedereen lukte dit zo'n beetje) voor $ 42 per nacht het Holiday Inn Main Gate East op de I 192, een mile ten oosten van de I4. Zijn we happy mee. Is pas gerenoveerd en heeft vrij veel goede recencies. En voor de prijs \\:D/ ! We slapen er toch alleen maar, druk programma in Orlando aangezien we er maar even zijn !
Ik heb recentelijk wel het omni resort gekregen, dat was voor iets meer nml $109 en $110, ik verblijf daar inmiddels 4 nachten. Ook ik ben bezig geweest met het Peabody i.v.m. de Duck's maar nog geen positief resultaat. Echter kan ik nog even proberen omdat ik pas in September ga.
Ik heb ook nog een vraag: Zijn er mensen die recentelijk één van de Disney hotels/resorts hebben gekregen via priceline bieden, die staan nml. wel in de hotel lijst alléén zie ik niemand die deze na 2004 heeft gekregen.
En uiteraard als je hem hebt gekregen, voor welke prijs?
Binnenkort beginnen waarschijnlijk veel mensen te bieden via priceline op hotels in florida voor de voorjaarsvak cq zomervak.
Priceline wordt volgens mij ook steeds populairder onder de mensen die het forum bezoeken.
Is het misschien een idee dat men de successen vermeld hier op het forum
met prijs/datum/naam hotel-resort en plaats.
Ik weet dat hier ook sites voor zijn zoals BFT en better bidding. Maar die zijn niet altijd up to date vindt k.
gr. Didier
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
mattrob
Leuk :razz: !
Volgende week vertrek ik met mijn vrouw voor een weekje Florida. Eerst 3 dsgen in Hollywood aan de kust (zakelijk), daarna rijden we naar Orlando waar we 3 nachten blijven. Ik heb een Resort in WDW of Universal (o.a. Peabody) geprobeerd, maar tot $ 95 geen prijs.
Uiteindelijk voor een 3ster in WDW area gegaan en kreeg (wat ik al bijna zeker wist, want iedereen lukte dit zo'n beetje) voor $ 42 per nacht het Holiday Inn Main Gate East op de I 192, een mile ten oosten van de I4. Zijn we happy mee. Is pas gerenoveerd en heeft vrij veel goede recencies. En voor de prijs \\:D/ ! We slapen er toch alleen maar, druk programma in Orlando aangezien we er maar even zijn !
MattRob welke categorie klik je dan aan op priceline want op Kissimmee geeft hij geen 3 x en Lake Buena Vista geeft hij niet aan? Ik probeer voor juni 6 dagen hotel te krijgen maar met de resorts heb ik (nu) weinig succes en ik wil geen arm en een been ervoor betalen.
Kan via AE of usareisen het Fairfield (van Marriott) boeken voor € 300.-(voor 6 nachten) en dat leek me ook wel. Via priceline durf ik daarvoor niet te gaan want qua categorie zit er een hoop tussen waar we NIET graag willen zitten. Zie net dat de Disney World Vicinity wel een 3 x heeft. Heb je die misschien gebruikt=
Alvast bedankt weer.
Citaat:
didierc
Is het misschien een idee dat men de successen vermeld hier op het forum
met prijs/datum/naam hotel-resort en plaats.
Ik weet dat hier ook sites voor zijn zoals BFT en better bidding. Maar die zijn niet altijd up to date vindt k.
gr. Didier
Ik vraag me af of dat nuttig is. Ik zou voorstellen dat iedereen dan gewoon melding maakt op BFT, lijkt me veel nuttiger. Overigens vind ik BFT erg up to date, er staan veel biedingen op en veel ervaring, zeker als je vragen hebt.
Citaat:
Corry
MattRob welke categorie klik je dan aan op priceline want op Kissimmee geeft hij geen 3 x en Lake Buena Vista geeft hij niet aan? Ik probeer voor juni 6 dagen hotel te krijgen maar met de resorts heb ik (nu) weinig succes en ik wil geen arm en een been ervoor betalen.
Kan via AE of usareisen het Fairfield (van Marriott) boeken voor € 300.-(voor 6 nachten) en dat leek me ook wel. Via priceline durf ik daarvoor niet te gaan want qua categorie zit er een hoop tussen waar we NIET graag willen zitten. Zie net dat de Disney World Vicinity wel een 3 x heeft. Heb je die misschien gebruikt=
Alvast bedankt weer.
Inderdaad, deze lag in de categorie Disney World Vicinity, terwijl het feitelijk in Kissimmee ligt volgens mij. Erg goedkoop vind ik, terwijl de recencies erg goed zijn. Het hotel schijnt ook recent opgeknapt te zijn.
Als het lukt, zou ik voor Resort in WDW gaan en dan het Hilton. Dat is volgens mij beste prijs kwaliteit, als je het voor ongeveer $ 60 / $ 70 kunt krijgen. Maar ik begrijp dat je dat al geprobeerd heb.
Onze laatste overnachting van onze trip aankomende week zullen we in Tampa overnachten. We rijden zaterdagochtend van Kissimmee naar Tampa voor Busch Gardens. Daar zijn we dan de hele zaterdag.
Ik heb in Tampa Bay het Grand Hyatt gewonnen via priceline. Voor $ 80 (normaal ongeveer $ 190). Een prachtig hotel, relatief dichtbij het vliegveld vanwaar we zondagmiddag om 15uur terugvliegen naar Amsterdam. Dus nog even lekker relaxen voor een hele mooie prijs. Recensies zijn ook hier erg goed ;)
Edit: NET op priceline weer een mooi bod gewonnen. Voor onze ski-vakantie in Breckenridge op de nacht van aankomst (23 februari) nog een hotel nodig. Voor $ 43 het Marriott Airport hotel voor 1 nacht, dat is pas een prima prijs !
Super dat het allemaal zo lekker lukt met boeken. Ga je het voor Florida in de zomer ook proberen of ga je voor een villa?
Mijn tripje in feb/mrt begint ook wat meer vorm te krijgen, dus ik dacht: laat ik het ook eens (voor het eerst) proberen.
En ja hoor, meteen raak. Begonnen met de WDW Vicinity op 3* met $42 .... niks. Naar 2 1/2* en $ 39: Raak! Ik verblijf nu dus in de nacht van 4 op 5 maart in het Orlando Sun Resort by Lexington (voormalig Hyatt) in Kissimmee, aan de 192 tegenover de ingang naar Celebration. En gratis Wifi!
Via de website van het hotel kosten de kamers $89-99 +tax, en via Expedia $ 119-129 +tax (afzetters).
Waarschijnlijk had het nog wel ietsjes goedkoper gekund, maar voor een eerste keer ben ik erg tevreden.
En 't is ook maar voor één nachtje, lekker slapen na een basketbalwedstrijdje van de Magic tegen de Raptors.
Zo, de eerste overnachting ook in het Orlando Sun Resort "gwonnne" (28-29 feb) voor $35+tax. Het kun dus nog iets beter ($33 was nog te laag). Vanuit daar rijd ik de volgende morgen dan naar Sarasota.
En dat is twee.... nog 10 te gaan.
Iemand een tip voor een goed-maar-cheapie hotel in de buurt van Ft. Myers van 29-2 tot 2-3 (2 nachten)?