Aangezien je voor de personal entertaiment player moet bijbetalen lijkt mij, dat er geen schermpjes in de stoelen zitten.
Knaapje
Afdrukvoorbeeld
Aangezien je voor de personal entertaiment player moet bijbetalen lijkt mij, dat er geen schermpjes in de stoelen zitten.
Knaapje
Nee er zitten geen schermpjes in de stoelen, wij vliegen aanstaande donderdag met Martinair naar Orlando.
Sls je een upgrade neemt dan krijg je zo'n personal entertainment player, maar je kan hem ook huren
Grtjes Mineke
Wat mij vandaag (voor het eerst opviel) was dat mijn vlucht in mei 2010 ook nu aangekondigd staat op de KLM site als ik inlog met mijn Flying Blue nummer. Eerst was dat alleen voor KLM-vluchten maar nu hebben ze dus ook mijn Martinair vlucht toegevoegd.
Mineke,
Je kan ze huren, mits ze niet op zijn. Als je er 1 kan huren, heb je in ieder geval genoeg te doen tijdens de lange vlucht.
groetjes,
meriam
Je kunt een stoel reserveren 90 dagen voor vertrek.Gewoon even bellen en je krijgt de stoel die jouw voorkeur heeft.Geld ook voor de terugvlucht,90 dagen van te voren even met martinair bellen.
Hmmmm...volgens mij heeft Martinair de voorwaarden aangepast en hoef je niet meer te wachten tot 90 dagen voor vertrek. Bellen kan, maar je kunt het ook via de site doen.
Van de Martinairsite:Citaat:
Volgens mij haal je twee dingen door elkaar. Het reserveren van een stoel en de upgrade naar een Comfort Class stoel.
Volgens mij niet. Daarom heb ik de link naar de site maar vast in het vorige bericht geplaatst....;). Ik ga er van uit dat de info op hun site correct is.
Citaat:
Martinair Comfort Class
U kiest voor meer comfort tijdens uw vlucht. Een uitstekende keuze!
Vul de velden hieronder in en uw vakantie kan beginnen.
Prettige vlucht!
- € 65 p.p. per enkele reis
- Extra beenruimte
- Gratis personal video-entertainment
- Stoelkeuze bij boeking
Ik begrijp wat je bedoelt.
Maar ook in de economyclass kun je vooraf via het reisbureau een stoel reserveren. Dat is eigenlijk wat ik dacht dat bedoelt werd.