Lees op het AA forum dat je de emerald club niet kunt toevoegen aan een bestaande boeking.
Dat zou jammer zijn want dan heb je niet de 2e bestuurder gratis.
Dus vraag ik me af of het nog zin heeft om lid te worden van die club.
Afdrukvoorbeeld
Lees op het AA forum dat je de emerald club niet kunt toevoegen aan een bestaande boeking.
Dat zou jammer zijn want dan heb je niet de 2e bestuurder gratis.
Dus vraag ik me af of het nog zin heeft om lid te worden van die club.
Ook maar geboekt op Expedia voor 26 dagen minivan voor 216,20. Nu nog even wachten op een bevestiging van National.
De boeking van Alamo laat ik voorlopig nog maar even staan (en dat was al een koopje).
Ik denk dat we morgen allemaal een mailtje krijgen met de mededeling dat de boeking niet geldig is,...of het is gewoon een heel
leuke kennismaking actie, werkt wel want wij hebben nooit eerder geboekt bij national:up:.
Hoop wel dat ik de bevestiging in het engels krijg van Expedia, of zullen ze daar niet moeilijk over doen als je met een Nederlandse voucher aankomt?
Kun je niet bij Expedia.com alsnog een Engelse voucher opvragen?
Wow wat goedkoop zeg. Helaas kan je maar tot 22 april 2014 boeken. Wij gaan weer in de mei vakantie en die start na 25 april
ik heb de vorige keer ook bij Expedia.nl bij national gehuurd en dat was een prima service. de man achter de balie zei uit zichzelf. ik zie dat alles er al bij zit en zette het gelijk op 0
Heb het gelijk even geprobeerd maar dit lukt helaas niet, mijn account wordt dan niet gevonden.
Ik heb nooit eerder geboekt bij Expedia en heb dus geen idee of je eigenlijk nog wel iets ontvangt.
Heb op het AA forum al gelezen dat sommige al contact hebben gehad met Expedia en daar wordt bevestigd dat deze prijzen echt kloppen!
Iemand ervaring met het huren van een auto bij Expedia en of je nog een voucher krijgt (engels)
@ Gudu goed om te horen, ik ga me maar eens even inlezen over National :D
Via de eigen website van National.com heb ik nu gereserveerd voor de periode 25/4/14 - 10/5/14 voor €108 , een standard SUV :D. Ben benieuwd of dit wel klopt.
Ook geboekt op www.nationalcar.com kom uit op 250 euro voor 23 dagen een minivan incl. volle tank. Meteen via Save Time mijn gegevens toegevoegd scheelt weer een bezoekje aan de balie en je kan meteen een additionele driver toevoegen.
Laat ook mijn Hertz reservering nog even staan...
lees dit topic eens : http://forum.allesamerika.com/viewto...p?f=30&t=35271
met emerald club lidmaatschap heb je gratis extra bestuurder, je kan zelf je auto uitkiezen zonder bij de balie te staan en nog wat meer voordelen.