Niet doen met een huurwagen en anders niet klagen en zagen bij GROTE PROBLEMEN als het mis gaat, Teleton neemt de moeite om elke keer de mensen te waarschuwen en een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Groetjes Henke.
Afdrukvoorbeeld
Niet doen met een huurwagen en anders niet klagen en zagen bij GROTE PROBLEMEN als het mis gaat, Teleton neemt de moeite om elke keer de mensen te waarschuwen en een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Groetjes Henke.
Teleton bedankt voor de waarschuwing. Ik denk meteen terug aan onze rit van vorig jaar door de Everglades met huurauto en over onverharde weg met veel kuilen en kiezels. We hebben dus aardig risico gelopen begrijp ik. Dat was dan voor het eerst en voor het laatst.......nogmaals THANKS!!!!
Je mag dus niet op de onverharde wegen rijden met je huurauto, mag je dan ook niet met de huurauto het strand van Daytona Beach op? Wij vinden dit wel erg gaaf om te doen.
Inderdaad, ook een strand is niet verhard en wordt dus gezien als een onverharde weg. Ondanks dat de risico’s minimaal zijn moet je ze zeker niet onderschatten. Wij hebben het ook gedaan, en het was heel leuk, maar besef je de risico’s. In de Amerikaanse claim and blame cultuur ben je echt niet jarig als er wat op zo een weg gebeurt. Vergelijk het maar met rijden zonder winterbanden (onder winterse omstandigheden) in Duitsland, zolang het goed gaat is er niets aan de hand, maar o wee als er wat gebeurt.
http://www.youtube.com/watch?v=1Dvg37ftCD0
©2009 Bonky Media Group & W.S.Mol
Mooi filmpje!!!
dank je...
Beste,
Sorry maar ik weet zeker dat deze topic ergens moet bestaan, maar ik kijk er waarschijnlijk al heel de tijd over.
Nu om even kort te vragen, een paar vrienden en ik gaan dus ook een dagje Everglades doen in onze trip naar Florida.
Ik heb al wat info zitten verzamelen maar ik merk iets gek op, je gaat dus naar de Main Park Entrance, je betaalt er en dan ben je in het park. Maar waar kan je dan een boot nemen om bijvoorbeeld die Everglades te ontdekken en allerhande alligators te zien? Is dat vanaf het punt Flamingo? En doet die boot een soort van 'toer' waarbij je terug naar het punt komt waar je bent vertrokken?
oh daar ben ik ook wel benieuwd naar! :cool: