Re: Tips voor restaurants in Orlando
Even voor Ton om te knippen en te plakken:
En tegenwoordig kun je er zelfs terecht voor Starbuck Lookalike koffiesoorten; Lattes, Mocha's, Cappuccino's en dezelfde smaken, als Frappuccino spinoffs, met crushed ice. Dat heet dan bij elkaar McDonald's McCafé
Ik zoek een restaurant waar wij (2 volw 2 kids van ong 10 jaar) kunnen avondeten na onze wedding vows renewal aan de westkust. Vanwege de speciale gelegenheid en onze all dressed up outfit moet het wat meer bijzonder zijn dan de bekende fastfoods en oh ja, geen vleeseters dus geen steaks etc. Graag suggesties !!
Ik denk dat er iets meer informatie moet komen dan "aan de westkust". Die is nog al lang :-)
aangezien exacte trouwlokatie nog niet vast staat sta ik open voor alle suggesties, ha ha !
Kijk eens op de website van het Don Cesar in St. Pete Beach. Daar kan vanalles, wel behoorlijk aan de luxe kant.
NB: Dit topic gaat over restaurants in/om Orlando.
Restaurant tip in Celebration:
La Colombia, http://www.columbiarestaurant.com/
Een Spaans-Amerikaans restaurant met een heerlijke paella boordevol St Jacobsschelpen en ander 'seafood' en/of vlees. Absolute aanrader is de sangria van cava (Spaanse 'champagne') of een tapasschotel vooraf maar of je daarna nog iets weg kunt werken...?
Nog een tip voor dit restaurant: Als je binnenkomt is rechts de 'eetzaal'. Vraag gewoon of je bij de bar mag eten (de bar in dit geval bestaat uit een ruimte waarin inderdaad een bar staat maar waar ook een aantal leuke hoekjes en tafeltjes zijn waar je in een rustger maar zeker veel gezelliger sfeer kunt eten.)
Seafood tip:
Vol verwachtingtogen we bij Angel's seafood naar binnen om de befaamde snowcrab en aanverwante familieleden te consumeren. Na 30 minuten waren we een illusie armer (en ettelijke dollars). Een armzalige jaren 50 diner (volgens ons ook niet meer vernieuwd sinds 1950) met een uitgebreid buffet. Echter seafood hoort niet al uren te liggen dampen op een buffet. Wellicht is dit ook het geval voor andere seafood buffets zoals bijvoorbeeld Boston lobster, maar aan ons was het niet besteed.
Neem dan de Red lobster. Toegegeven een stuk prijziger maar wel elke dollar waard. Geweldige combinaties seafood, een leuk restaurant met aangename bediening en een fatsoenlijke wijnkaart. Jammer dat we dit pas op de voorlaatste dag gedaan hebben (de laatste dag zijn we uiteraard wel nog eens tergugegaan). Waarschijnlijk zijn we 16 augustus a.s. hier te vinden.
Re: Restaurants: Buffetrestaurants
de berichten zijn al van even terug, ik hoor graag recente aanraders van buffetrestaurants, ontbijt, lunch, diner what ever, alles is welkom !
Re: Restaurants: Buffetrestaurants
In dit topic staan (zeker de laatste berichten) behoorlijk wat recente recensies.
En er is natuurlijk de befaamde restaurantlijst :-)