Tsjaa, als je alles van te voren zou weten....
Eric
Afdrukvoorbeeld
Tsjaa, als je alles van te voren zou weten....
Eric
hallo,
ik ga over een week(8-11-07)
naar florida.
waar kan ik online de disney tickets kopen die binnen een week te leveren zijn.
bij AE duurt het 2 weken zie ik.:-(
Volgens mij kun je het beste even bellen met AE, ik heb wel eens gelezen dat iemand binnen enkele dagen de tickets in huis had via AE.
Verder had ik bij Disney zelf kaartjes besteld (voor Mickey's very merry christmas party) en deze kaartjes had ik binnen 1 week in huis. Wordt wel krap aan als je de 8e al vertrekt.
precies nu betaal je 55 dollar tegen een koers van 1:1,45
volgend jaar 60 dollar tegen een koers van 1:2
Wie weet?? Kan ook andersom zijn.
Hallo
Als je bij Disney Naar binnen wilt moet je de ticket in het poortje stoppen en een vingerafdruk maken.
Een paar jaar geleden moest dit ook al maar toen haperde het nog al eens, zodat er een fille stond bij de poortjes.
Dit jaar ging het echter allemaal perfect.
Bij iedereen wie er zijn vinger op legde ging het goed.
Ik dacht, dit hebben ze goed gemaakt.
Toen ik mijn kaartjes ging verwisselen en met het kaartje van mijn zoon naar binnen ging,werkte het nog allemaal perfect.
Nu begin ik toch te twijfelen of die vingerafdrukken wel werken,ofdat het alleen maar is om de mensen te laten denken dat ze alleen met hun eigen kaartje naar binnen kunnen.
Heeft iemand hier ook ervaring mee?
groetjes P. de Beer
Hoi,
Wij heben dus grote problemen gehad met naar binnen komen. Wij zijn in oktober jl. naar Florida geweest. We waren met z'n zessen, en we waren er ons niet van bewust dat je hetzelfde kaartje iedere keer moest gebruiken (in 2003 was dit niet zo, maar ja toen had je ook geen vingerafdrukken). De eerste keer ging goed, de tweede keer ging bij 3 personen goed en de rest niet. Terwijl dat waarschijnlijk alle kaartjes waren gewisseld. En de 3 keer erna ging bij iedereen mis, het heeft best wat voeten in aarde gehad om naar binnen te kunnen. Instructies bij het krijgen van de kaartjes is wat mij betreft geen overbodige luxe.
Groetjes,
Christa.
Ik heb het ook geprobeerd rechtstreeks bij disney. Internationaal verkopen ze niet, ook niet na een mailwisseling. Toen toch maar bij bekend adres in Nederland geshopt.
Ik heb een practies probleempje.
We hebben enkele jaren geleden een aantal disney tickets gekocht die niet verlopen.
Nu zijn we weer wat bezoekjes verder en ik denk dat er op 1 kaart geen tegoed meer zit.
Is het mogelijk om bv ergens op een site de nummers van de tickets te checken ?
Natuurlijk kunnen we dat aan de ingang ook doen,
alleen moet ik dan vandaar weer naar een automaat om een los ticket te kopen.
Heeft iemand een idee ??
Alvast bedankt voor de moeite.
Marcel