Re: Aankondiging Martinair
op de .com site van Martinair staan de aanbiedingsprijzen voor vluchten vanuit Orlando, exclusief taxes etc. en de voorwaarden. Zie de afbeeldingen. Voor vluchten vanuit Amsterdam gelden andere condities
http://img26.imageshack.us/img26/784...airtariefc.jpg
http://img26.imageshack.us/img26/192...oorwaarden.jpg
rechtstreekse vlucht martinair
Zijn er al mensen die met martinair rechtstreeks gevlogen hebben naar orlando in de herfst vakantie? wat zijn jullie ervaringen...
Re: Vliegen met Martinair
Wij zijn jaren geleden met Martinair rechtstreeks naar Orlando gevlogen. Dat is ons toen prima bevallen. In augustus 2010 gaan we weer met Martinair naar Orlando. Ik ben nog aan het dubben of we de comfort class zullen bijboeken of niet (zie ook mijn topic hierover).
Wij zijn 4 keer met Martinair gegaan, alleen vorig jaar moesten we een overstap maken in Miami voor Orlando. Dat was met een amerikaanse maatschappij. Volgend jaar gaan we weer rechtstreeks naar Orlando met Martinair. Het zal/kan toeval zijn, maar wij hebben met Martinair nooit geen vertraging gehad. Wij namen altijd comfort class, maar dat vinden we nu te duur.
De afgelopen 2 weken heb ik de vertrektijden in de gaten gehouden en ze hadden 1x een half uur vertraging. Voor de rest gingen ze keurig op tijd.
Wij zijn al een aantal keren met Martinair gevlogen.
De ruimte die je extra boekt wanneer je Comfort Class vliegt is iets meer dan de gewone stoelen bij bijv Delta.
De eerste paar rijen hebben wel heel veel beenruimte maar daar moet je snel bij zijn.
Vroeger was dit pas vanaf 90 dagen voor vertrek te boeken maar nu al direct na het boeken van de ticket.
Wij hebben dit voor maart 2010 weer gedaan.
Het enige voordeel wat ons betreft is dat je geen overstap hebt en dat leek ons wel lekker weer een keer.
Wij hebben in 2005,1006 en 2007 met Martinair(geen vertraging op de heen als op de terugvlucht) gevlogen naar Orlando, en dat was ons toen goed bevallen, had al weer voor 2008 geboekt, maar kreeg toen bericht dat ze niet meer op Orlando vlogen toen met Delta Airlines gevlogen en ook in Mei van dit jaar gevlogen met Delta Airlines,
nu vliegen we in November weer met Martinair. Net wat Lea ook al schreef, gisteren hadden ze drie uur vertraging, ach we zien wel hoe het zal gaan verlopen, als we weer terug zijn zal ik vertellen hoe het ons is vergaan weer vliegen met Martinair.
grtjes Mineke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
mineke
als we weer terug zijn zal ik vertellen hoe het ons is vergaan weer vliegen met Martinair.
Liefhebbers kunnen de statistieken ook op deze site terug vinden. Op dit moment zijn de gegevens van de vluchten van en naar Orlando nog niet verwerkt. Uit de laatste statistiek van de route Amsterdam Miami blijkt dat van de 24 geregistreerde vluchten er in 50 % van de gevallen op tijd werd gevlogen. Op de route Miami Amsterdam lukte dat in 70 % van de gevallen.
Morgen vertrekken we met Martinair naar Orlando. Vorig jaar met Martinair naar Miami, beviel prima. Voor de heenreis geen comfortclass geboekt, wel voor de terugreis.
Ik hou er eigenlijk geen rekening mee dat we vertraging hebben. Hoe eerder we er zijn des te beter.
Wij zijn vorig jaar ook met Martinair gevlogen(was compleet de allereerste keer vliegen) en met een kleine vertraging vanuit Miami is het allemaal goed gegaan. Gelukkig maar heb wel andere verhalen gelezen.
wij vliegen volgende week met martinair naar orlando.
weet iemand of je in de boeing 767-300 van martinair eigen schermpjes hebt in de hoofdleuning van de stoelen?