Re: Universal Studios tickets
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
pumi1000
vreemd toch dat het flexticket dan 279 dollar kost?
Je kunt het niet helemaal zo vergelijken. Met een Flexticket kan je gedurende 14 aaneengesloten dagen naar de themaparken van je keuze, inclusief Universal. Met de Universal e-tickets kan je slechts 7 aaneengesloten dagen. De Seaworld meerdagen tickets zijn ook weer 14 dagen geldig. Het hangt dus van je persoonlijke planning af, welke ticket het voordeligst uitkomt.
Citaat:
Teleton
Je kunt het niet helemaal zo vergelijken. Met een Flexticket kan je gedurende 14 aaneengesloten dagen naar de themaparken van je keuze, inclusief Universal. Met de Universal e-tickets kan je slechts 7 aaneengesloten dagen. De Seaworld meerdagen tickets zijn ook weer 14 dagen geldig. Het hangt dus van je persoonlijke planning af, welke ticket het voordeligst uitkomt.
Ja dat klopt. Maar Seaworld en Bush Gardens zijn ook 14 dagen geldig, en de andere 3 parken dan 7 dagen. Ik vnd het alleen een beetje vreemd dat zo'n flexticket dan duurder is. Aquatica zit er dan wel bij.
Eigenlijk hebben we voor ieder park 1 dag gepland. We gaan tussendoor ook nog naar Miami en Key West om weer in Orlando te eindigen. En ik heb gezien dat er een space shuttle lancering gepland staat op 14 mei, misschien is dat ook leuk om naar toe te gaan.
Maar als het ticket het toelaat kun je natuurlijk altijd nog gebruik maken van wat extra uurtjes in die parken :grin:
Kijk eens bij www.undercovertourist.com. Hier is een flexticket 217,95. Goedkoper heb ik ze nog nergens kunnen vinden.
Citaat:
pumi1000
Sorry je hebt gelijk. Het was 7 dagen......ik dacht 14, maar het was 7.
Betekent unlimited dat je alle 7 dagen een park zou kunnen bezoeken? En kan je ook 's morgens een park bezoeken, weggaan, en dezelfde middag weer terug komen??
Pietje
Dat is wat het betekent ja. Ook 's morgens naar de Studios, 's middags naar Islands of Adventure en 's avonds weer terug naar de Studios is mogelijk.
Je print is trouwens je ticket. Dus zorg ervoor dat het allemaal een beetje leesbaar blijft (stop het in een plastic mapje of print een reserve-kopie uit).
@NJIT:
Citaat:
Je print is trouwens je ticket. Dus zorg ervoor dat het allemaal een beetje leesbaar blijft (stop het in een plastic mapje of print een reserve-kopie uit).
Ik wil vandaag de tickets gaan bestellen, maar zijn de tickets die je besteld op de Universal Site etickets?
Bij Seaworld zag ik het wel duidelijk staan dat het etickets zijn (in combinatie met Bush Gardens) maar bij Universal niet.
Groetjes
Bij Full Details staat dat je voor Print@Home of Will Call kan kiezen.
Print@Home zijn e-tickets..
Dat was een snelle reactie. Dat ga ik even zoeken en vanavond bestellen.
Bedankt!!!!
Heb meteen even gekeken en zag dat je het pas kon zien als je al op de tickets hebt geklikt en dan weer bij full details moest kijken, daar zag ik het onderaan staan. Vanavond ga ik ze gelijk bestellen als ik thuis ben.
Kan ik nu al een combiticket aankopen, om dit ticket te gebruiken begin april?
Mocht het nodig zijn uiteraard, ik heb er geen idee van of ze hun prijzen jaarlijks verhogen.
Hoi,
Ja je kunt het nu al kopen. Ik heb een email teruggehad van Universal nadat ik dit ook gevraagd had. Ook belde er zelfs iemand van Universal en heb ik het ook telefonisch gevraagd.
Het ticket heeft geen uitertste datum (expiration date). Pas als je het de 1e keer gebruikt is het 7 dagen geldig.
Ik heb maandag ook de 2 park unlimited tickets gekocht voor mei 2010, meteen in de email gekregen en geprint.
Groetjes