Dat kan ook niet...:confused:
....wel met Jetairfly!En met Condor via Frankfurt naar Fort Lauderdale
Afdrukvoorbeeld
We gaan al 6 jaar achtereen in augustus naar Florida ivm schoolgaande dochter. Vorig jaar nog met klm via antwerpen naar miami gevlogen voor 615 pp. Dit jaar al sinds januari gekeken, maar zag nergens dat de prijzen daarbij in de buurt kwamen. Behoudens een aanbieding met Iberia, maar volgens mij geen individuele entertainmentcentre bij je stoel.
gelukkig eergisteren alsnog kunnen boeken via klm.de. Op 12 augustus heen via Dusseldorf en 28 augustus terug. Vliegen op Miami met zustermaatschappij Delta, met individuele entertainment voor 690 voor volw en 615 voor kind van 11. Totaal 1995 euro. Zijn tevreden over prijs, zeker gezien het al maanden niet voor die prijs gezien heb. We hebben iedere dag en verschillende tijden op alle sites gekeken en iedere keer cookies en geschiedenis op pc gewist. merkten toch dat we hierdoor soms hogere prijzen moesten betalen. Soms was de prijs op dezelfde site 5 min later ineens 100 euro duurder.
De aanhouder wint in ons geval.
Heen worden we weggebracht door familie met auto v/d zaak. Geen benzinekosten en terug via ns zijn we voor 2 volw en 1 kind van 11 jaar totaal 38 euro kwijt voor met de trein van vliegveld naar Rotterdam.
Miami here we come.
HI Guys,
Lange tijd niet meer gepost op dit forum, maar het kriebelt al een hele poos om weer richting fl te gaan.
Jammer genoeg door gezondheidsredenen, konden we niet meer die kant uit:(.
Daardoor kon ik ook geen vroegboeking doen, daar ik niet wist of het dit jaar wel mogelijk zou zijn.
Ben al maanden aan het kijken of er geen "goede" prijzen zijn om toch nog richting Fl te gaan.
Zouden er nog mogelijkheden voorbij komen of zullen de prijzen hetzelfde blijven of wellicht nog gaan stijgen?
Greetz,
Pascal
Hi Pascal,
Op je vraag is maar één echt antwoord mogelijk: kijk in de glazen bol!
http://s10.postimg.org/42r83my7d/gla...andedag_nl.jpg
Ik heb van die vreselijk dure tickets gekocht, maar omdat het hotel behoorlijk goedkoper uitviel,kan ik er mee leven.. Toch kijk ik met enige regelmaat of de tickets goedkoper zijn geworden, met het risico dat dat zo is.. Niet dus, tot nu toe zijn ze alleen maar duurder geworden. Onze vlucht is zelfs 180€ pp duurder geworden. Maar eerlijk is eerlijk, waarom ik vorig jaar juli voor 1150€ 2 tickets had en dit jaar voor Augustus ruim 1900€ kwijt ben, snap ik nog steeds niet. En met deze prijzen is dit voorlopig ook de laatste keer dat we die kant op gaan... :-(
@moniquekruiningen
Weet niet welke datums je zoekt in augustus maar vanaf Dusseldorf kom je in Florida voor € 764 p/p in Florida.
Vind ik nog redelijk normale prijzen voor augustus dan. Het is niet vanaf A'dam, maar via Dusseldorf scheelt het aanzienlijk.
Brussel trouwens € 845,- p/p
@ Pascal, het is gewoon echt niet te voorspellen wat de tickets zullen gaan doen.
Toch denk ik dat wanneer je een beetje flexibel bent er best nog wel een leuke prijs naar boven kan komen maar je zult waarschijnlijk wel flexibele moeten zijn.
Air Berlin kan ook nog wel eens op het laatste moment met hele mooie prijzen komen.
Zet anders even neer wat je zoekt dan kunnen andere het wellicht ook even in de gaten houden.
Ik betaalde voor aankomende vakantie 595 pp voor 27/7-20/8 BRU-MIA (geboekt eind jan) eigenlijk wilde ik vanaf AMS maar dit scheelde 1800 op 6 tickets.
Het is dus echt de moeite waard om ook naar BRU en DUS te kijken maar misschien doe je dit al.
Zet even neer wat je wil en hoe flex je bent wil ik ook wel even meezoeken...
Flexibel is geen probleem vanaf 19-7, 3 weken vakantie.
We willen 2 weken gaan.
Heb max een week speling…
Brussel, Düsseldorf, Amsterdam = allemaal prima.
Met en weekje NY zou ik ook al tevreden zijn….
Ik heb die prijzen ook gezien, echter ik kon toen niet boeken, dar ik niet wist of wij zouden kunnen gaan.
Lukt het niet wachten we een jaartje
THX,
Pascal
En wil je liefst vliegen op MIA of MCO en wat is de voordeligste reis die je zelf hebt gevonden?