Nou helderder kan niet.
En vwb de autostoel. Het is of een buggy of een stoel. Niet beiden.
En de luiertas kan dus prima mee.
Succes
Afdrukvoorbeeld
Nou helderder kan niet.
En vwb de autostoel. Het is of een buggy of een stoel. Niet beiden.
En de luiertas kan dus prima mee.
Succes
Floridaforummers,
Weten jullie hoe het zit met lokale vluchten qua bagage en/of je moet bijbetalen?
Wij vliegen met United naar New York, blijven daar 4 dagen en vertrekken daarna naar Fort Lauderdale.
Hoe zit het nu met deze lokale vlucht qua bagage kan ik net zoveel meenemen als naar New York of gelden hier andere regels? En moet je voor deze vlucht voor je bagage betalen?
Lokale vluchten, hanteren de zelfde bagage regels als je met dezelfde luchtvaartmaatschappij vliegt. Ik heb zelf ook van New York naar Fort Lauderdale gevlogen afgelopen jaar. Je hoeft niet voor je bagage te betalen.
Volgens mij ligt dat aan de boeking. Als NY een stopover is in een vlucht AMS-FLL geldt dat als 1 vlucht en is de bagage (1 koffer p/p) gratis. Is de binnenlandse vlucht apart geboekt, dan gelden de regels voor bagage op Domestic Flights en kost de 1e koffer $25,-.
Nou echt duidelijk is het niet:
Do the bag service charges cover my entire trip?If the trip begins on a United-marketed flight, then checked bag service charges apply at any point where bags are checked. For a trip that includes one or more connections, bags will be checked to your final destination and the charge for checking a bag from your origin to your destination will apply. For a trip that includes a voluntary stopover, your bags will be checked to your stopover point, where you will collect your bags. When you resume travel, you may check your bags again, subject to applicable charges based on the origin and destination indicated on the ticket. If your trip is marketed by a carrier other than United, that airline’s policies apply.
(united.com checked baggage frequently asked questions)
Een paar jaar geleden heb ik een stop-oever in Washington DC gemaakt, toen gold een onderbreking van <72 uur als 1 trip daarboven was het een aparte vlucht en moest je betalen. Ik weet niet of het nog geldt, een mailtje naar United kan de oplossing bieden.
Voor de United vliegers welke wellicht wel eens via Houston naar Florida vliegen.
Vanaf 18 december 2015 zal United op de Amsterdam (AMS) - Houston (IAH) route de Boeing 777-200 vervangen door de nieuwe Boeing 787-9
Eerste vlucht met de 787-9 is op 17 december 2015, aankomst Amsterdam 18 december 2015.
Beste mede forumleden , ik en mijn vrouw gaan voor het eerst met onze spruit (dan 5 maanden ) vliegen. Nu heb ik hier het een en ander gelezen met betrekking tot het meenemen van kinderwagens en autostoeltjes. Ik heb bij united op de site gekeken en het staat er vrij duidelijk.Strollers and car seats
United accepts one stroller and one car seat free of charge for each child, including children under the age of two traveling on an adult's lap and infants traveling internationally on 10 percent of an adult fare.
Je mag dus gewoon je buggy / kinderwagen meenemen plus je autostoel , mits deze gekeurd is en binnen de afmetingen valt.
Let er wel op dat je terug op schiphol de buggy pas weer terug ziet bij de bagageband.
Dit betekent dat je je kind een heel stuk moet tillen.
Als je dan ook nog een autostoel en handbagage hebt... even uitpuzzelen dus.
Normaal gesproken moet de buggy bij de gate worden gebracht. Je moet dit ook duidelijk aangeven wanneer je incheckt en bij de gate meden dat je buggy heb die je meeneemt tot aan de deur van het vliegtuig.