Re: Autohuur: usareisen.de
Bedankt voor jullie reacties!
Blijf het alleen raar vinden dat ik op de site van Alamo.com in die periode een SOLD OUT (dus voor Ft. Myers) krijg en als ik bijv. van 30/5 - 7/6/2011 boek (dus nog later) krijg ik gewoon de reserveringen te zien.......
Zal toch niet zo zijn dat Alamo op Ft. Myers al helemaal vol zit voordat usareisen.de überhaupt met de prijzen komt.....
Edit: Net even tel. contact opgenomen met Usareisen.de. Medewerker gaf aan dat de prijzen ergens rond eind Oktober/begin November uit zouden komen. Hij vertelde mij dat ik me in ieder geval geen zorgen hoefde te maken over het niet voorhanden hebben van auto's door Alamo.
Dus inderdaad nog even afwachten......
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Chicco68
Bedankt voor jullie reacties!
Blijf het alleen raar vinden dat ik op de site van Alamo.com in die periode een SOLD OUT (dus voor Ft. Myers) krijg.
Dat is ongeveer hetzelfde als je bij Schiphol Smartparking erg vroeg wil boeken.
Dan krijg je ook "geen parkeerplaats beschikbaar voor deze periode".
Die zijn dan nog niet voor boeking vrijgegeven (om de prijzen aan te passen misschien) en een tijdje later kun je die gewoon boeken.
Daar kan ik inkomen Gerrit. Rare is echter dat de maand later wel weer gewoon geboekt kan worden.
Maar misschien heb ik wel het geluk dat ze de prijzen gaan halveren voor die periode :razz:[-o<
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Chicco68
Maar misschien heb ik wel het geluk dat ze de prijzen gaan halveren voor die periode :razz:[-o<
Zonder geluk kom je nergens :mrgreen:
Als ik nu een auto wil boeken bij usareisen.de op 30-4-2011 krijg ik de melding:
Preise für den Sommer 2011 (Anmietungen ab 01.04.2011) vorraussichtlich ab 46 KW buchbar.
Dus ze geven nu zelf aan rond week 46. Nog even afwachten ;)
De auto's voor de zomer (1-4-2011 / 31-10-2011) zijn vanaf NU boekbaar \\:D/
met 8% vroegboek en internet korting.
Ben gelijk even gaan kijken voor 26 dagen minivan op usareisen.
USareisen Alamo all in 1159
Alamo.nl Alamo all in 1049
Ebookers Alamo all in 999
Eautohuur Alamo all inn 1019 (dollar 951)
Hertz.nl ,minivan Hertz 944 met ANWB korting
Usareisen 1196
Eautohuur Alamo/Dollar gold 1091
ebookers Alamo gold 1180
Alamo.nl Alamo gold 1209
Usareisen Alamo gold 1335
Maw toch even zelf goed blijven zoeken!
Voor ons dit jaar geen usareisen, jammer.
Da's mooi. Gisteravond nog niks te vinden. We zijn er intussen wel achter dat het toch de moeite loont om wat rond te shoppen.
Ook Alamo zelf (.NL en .DE) is redelijk concurerend tegenwoordig, zeker bij de Minivans.
Ik heb meteen gekeken, 3 jaar geleden boekte wij de equinox van Alamo, deze zie ik er bij usareisen.de niet meer bij staan. Welke auto is vergelijkbaar?