-
Re: SeaWorld Orlando
Wij zijn ook vorige week geweest, en ja, het is leuker als ze in het water gaan met die beesten, maar ik vind de one ocean show best leuk in elkaar zitten en kreeg kippenvel toen Tillikum weer zijn opwachting maakte. Had het al gelezen bij Teleton en ben na de eerste show speciaal gaan vragen of ie nog kwam. Zo geweldig machtig om die grote binnen te zien komen en samen met zo'n kleintje naast hem het publiek nat te maken. Maar ze zijn wel heel vooraichtig met hem en als ie niet luistert raken ze toch wel een beetje in paniek.... En tja het blijft een mening, de dolfijnenshow vind ik minder, want ik houd niet van dat trapeze actje van ze!
-
Twee jaar geleden hebben wij nog de originele "Believe" gezien. Deze show was zo prachtig dat mijn vrouwtje echt is beginnen wenen (van mooiheid dan).
De nieuwe show "One Ocean" vorige week was idd een heel pak minder. Jammer maar helaas.
-
Beste medeformurs,
Wie heeft er ervaring met het onderstaande :
Quick Queue Unlimited
Enjoy the flexibility and convenience of Quick Queue Unlimited.
This is your ticket to priority access to our most popular rides.
Quick Queue Unlimited includes unlimited, all-day access to Manta, Kraken, Journey to Atlantis, & Wild Arctic. The pass also includes one complimentary ride on Paddle Boats and Skytower. Please check height requirements on the “Important Product Information”. Riders must meet all safety requirements.
Quick Queue One Time Access
Enjoy the flexibility and convenience of Quick Queue.
This is your ticket to priority access to our most popular rides.
The Quick Queue pass provides a single front-of-the line access to Manta, Kraken, Journey To Atlantis, & Wild Arctic. Pass also include one complimentary ride on Paddle Boats and Skytower. Please check height requirements on the “Important Product Information”. Riders must meet all safety requirements.
Zie link voor de extra info op de pagina van Saeworld.
Alvast bedankt.
Grz
Ton
-
kortingscode voor tickets van seaworld wendys11 goed voor 10$ korting
-
@Dr. Phlox;
dit zou ik alleen doen wanneer je er bent en het erg druk blijkt te zijn. Wij waren er en veel atracties hoeften we maar heel kort voor te wachten. Als je dan zo'n dure quick queue pas hebt is het zonde van je geld
-
Weet iemand nog een leuke kortingscode (kaarten voor 1 dag, volgende week)
Ik hoor het graag.
-
Codes voor dagkaarten komen heel zelden voor. Ik vrees dat je het volle pond moet betalen.
-
Ik heb op de site van Sea World gekeken.En nu zag ik nog maar 1 show per dag van shamu staan.In de avond.Wij gaan volgende week naar Orlando En ook naar Sea World.Maar, 1 show op een dag, is dat niet wat weinig? Wordt anders dringen geblazen bij de ingang denk ik..
-
Nee hoor, er zijn meerdere Shamu shows op een dag.
Ik ben vandaag naar SeaWorld geweest en de eerste show van de dag (11.30u) bekeken. Daarna zijn er nog shows om 13.00, 14.30 en 17.50 uur. Let wel op: dit zijn de tijden van vandaag. Morgen kunnen de tijden en het aantal shows weer anders zijn.
Verdere programma vandaag:
Blue Horizons: 10.00, 11.30, 13.30, 15.00, 16.30u
Clyde & Seamore: 11.15, 12.45, 14.15, 17.15u
Nautilus theater: 13.30, 15.50, 18.30u
Pets Ahoy: 13.45, 15.15, 16.45, 18.15, 19.30u
Seaport Theater: 10.45, 12.00u
Sealions tonite: 19.15u
Shamu Rocks: 20.30u
Reflections: 21.50u
-
We hebben afgelopen zondag Seaworld bezocht, de wachttijd voor Manta en Kraken bedroeg ca. 50 minuten, voor Journey to Atlantis ongeveer 60 minuten. We hebben toen een Quick Queue gekocht voor 24,99 dollar en konden bij alle genoemde attracties vrijwel meteen instappen, echt de moeite waard voor die prijs. Ook Valetparking is bij grote drukte aan te raden, scheelt je veel tijd en lopen \\:D/