Anthonie
bedankt voor de code heb er een auto mee gehuurd bij holidaycars
voor 27 dec
groet robert
Afdrukvoorbeeld
Anthonie
bedankt voor de code heb er een auto mee gehuurd bij holidaycars
voor 27 dec
groet robert
Ik weet niet of ik hier op de juiste plaats zit...maar had een vraag betreffende de autohuur. we zouden 2 weken in Orlando verblijven en van daaruit daguitstappen doen en uiteraard alle parken bezoeken.We zouden dus niet constant een auto nodig hebben. Kunnen we hem daar per dag huren? Is dit dan relatief duur, waardoor we hem toch beter de volle 2 weken zouden huren? Indien iemand me hier meer info over kan bezorgen...graag dan :-) Thanks!
Je kunt er globaal van uit gaan, dat ter plaatse 3 dagen huren met alle verzekeringen al hetzelfde of meer kost dan via bijv. usareisen.de 1 volle week.
Nog even afgezien van iedere keer een auto halen en brengen. Afhalen moet je naar een verhuurstation (lopen, taxi,bus?) en alle formaliteiten en het kost je zo maar 1 a 2 uur. Wegbrengen idem. Aftanken of dure benzine betalen aan de rental.
Misschien heb je geluk, dat er een rental in de buurt van je hotel zit.
Gewoon volle tijd huren kan je dus een hoop geld en tijd besparen.
Knaapje
Bedankt Knaapje! Ik vermoedde het al wel...maar bij deze ben ik dan zeker! :-)
Wij zijn net terug uit Orlando van een geweldige vakantie daar en hadden via eAutohuur.nl een auto gehuurd, die konden we ophalen bij het vliegveld bij Dollar. Werkelijk perfect geregeld en terugbrengen ook prima.
Wij wilden eerst ook alles met pendelbussen doen maar zijn achteraf heel blij dat we een auto hadden want eigenlijk moet je daar alles per auto doen. Je kan gaan en staan waar je wil.
EEN AANRADER HOOR!
Weet iemand toevallig of je alleen bij alamo zelf je auto mag uit kiezen of ook bij andere verhuurders?
Dollar kan dat ook. Maar het ligt meestal aan de lokatie of het wel of niet kan.
Hi allemaal,
Weet iemand of er standaard een navigatiesysteem is ingebouwd in de midsize suv van Alamo fo moet je deze erbij als optie nemen??
Wij moeten deze auto na onze cruise (28-05-2011) met de Carnival Liberty ophalen bij het filiaal Miami 2, (je wordt dan met een shuttle naar het dichtsbijzijnde filiaal gebracht). Aangezien ik hier in Nederland niet over een TomTom oid beschik wil ik deze misschien voordat ik in de huurwagen stap alvast in de US aanschaffen.
Is er iemand die ervaringen heeft met de ophaallocatie Port of Miami van Alamo???
gr
Pusto
Navigatie zit niet standaard ingebouwd. Die kun je erbij huren.